adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Doris din Sinaia 3 grade grade grade

Sinaia , str. Republicii, nr. 30  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile casei Doris din Sinaia


   Veronica N. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 27.10.2011 - 30.10.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera cu intrare separata, cu baie, Tv, frigider in buna stare, mobila noua, de bun gust, conform fotografiilor afisate pe TURIST INFO. Vila situata aproape central (langa judecatorie), foarte aproape de locuri unde se manca bine si la preturi rezonabile, precum si de un supermarket si un magazin de legume-fructe. Distante mici pana la obiectivele turistice. Se poate merge pe jos pana la parc, telecabina, Manastirea Sinaia si chiar la complexul Peles. Raport destul de corect calitate-pret.
thumb_down
Aprecieri negative:
Desi achitasem in avans mai mult de jumatate din pretul cazarii, conform datelor afisate pe TURIST INFO si la care m-am referit expres in convorbirea telefonica purtata cu proprietara, imediat dupa ce am intrat in camera ni s-a solicitat plata integrala a sejurului (cu cresterea pretului de la 60 lei la 70 lei pe noapte, fara vreo justificare! )si un act de identitate pe care doamna l-a retinut tot sejurul. (nu am dorit sa intram in discutii care sa ne strice scurtul concediu, dar este ilegala retinerea actului de identitate de catre o persoana particulara si chiar de catre autoritati, indiferent de motivatie! ) In plus, consider ca ar fi o dovada de seriozitate sa se respecte pretul anuntat pe TURIST INFO sau sa se actualizeze corespunzator, pt ca potentialii turisti sa poata alege in cunostinta de cauza (la pretul de 70 lei pe noapte aveam si alte variante! ).
Deranjanta a fost si impanzirea spatiului cu afise de avertizare (am optat pentru cazere in vila, tocmai in ideea unui cadru mai intim, nu ca sa ne simțim ca la un hotel de mana a 2-a).
CONTACT UNITATE
Dorina
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,