Apartament Stanca Piticului din Sinaia

Sinaia, str. Gheorghe Doja, nr. 46  
Georgeta din București

Condiții excelente de cazare, inclusiv pentru familiile cu copii. Amplasare bună față de centrul stațiunii, priveliște frumoasă, terasă spațioasă și amenajată, bucătărie utilată corespunzător, dar și un restaurant la doi pași de locație. Lift în vilă, foarte util când ai în bagaje și cărucior . Prima opțiune pentru a reveni în Sinaia.

​Capacitate: 5 adulți în 1 spațiu de cazare
Apartament complet mobilat, situat in vila noua, et 1 din 3, compus din dormitor cu pat matrimonial, living cu canapea extensibila, tv, bucatarie complet utilata, baie cu cabina dus, totul este nou,terasa cu iesire din ambele camere, loc parcare pazita, spatiu depozitare ski, biciclete, echipamente sportive, lift, foisor cu spatiu de luat masa si gratar.

Vila este localizata pe drumul spre telegondola, (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check living
  • check parcare
  • check pat bebe
  • check râu în curte
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Toma Lavinia
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.