Apartament Panoramic - MontePalazzo din Sinaia

Sinaia, str. Garbovei, nr. 14  
Diana din Cluj

Apartamentul este foarte spațios, modern și primitor. Este ideal pentru grupuri de prieteni sau familii. Noi am fost 6 persoane și ne-am simțit ca acasă, am avut tot ce ne trebuie iar Florin a fost o gazdă excelentă. Recomandăm Montepalazzo pentru raportul excelent calitate- preț și vom mai reveni cu siguranță.

​Capacitate: 16 adulți în 2 spații de cazare
Acceptam tichete de vacanta.

Apartamentele sunt de tip duplex cu dispunere etaj si mansarda. Acestea se inchiriaza pentru minim 2 nopti.

Va invitam sa cititi intreaga descriere a apartamentelor pentru o mai buna intelegere a ofertei noastre.

De asemenea, va invit sa ma contactati pentru oricare alte intrebari pe care le-ati putea avea.

Apartamentele sunt complet echipate cu tot ceea ce ati avea (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check pat bebe
  • check sală de mese
  • check scaun bebe
  • check șemineu
  • check terasă
  • check tichete de vacanță
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie cu cadă
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Florin Covaci
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.