adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Miorita din Sinaia

Sinaia , str. Calea Moroieni, nr. 39  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 10/10 Excepțional !
3 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 3).

record_voice_over Personal:10
insert_emoticon Servicii:10
lightbulb_outline Curățenie:10
weekend Confort:10
monetization_on Prețuri:10
location_on Localizare:10
Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile apartamentului Miorita din Sinaia


   Elena L. din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 22.08.2016 - 26.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditii excelente, dotari de calitate si foarte moderne in apartament, nu lipseste nimic, este la fel ca acasa, garaj subteran unde masina sta in siguranta, peisaj minunat cu vedere la parau si padure, balcon mare dotat cu stativ pentru rufe, mini masina de spalat in baie, gratar in curte, etc, gazda foarte amabila si discreta, ne-am odihnit si vom reveni cu placere !
thumb_down
Aprecieri negative:
Poate doar o noptiera sau etajera langa patul din dormitor, atat.
   Mihai din Craiova
nota: 10
schedule sejur: 01.08.2016 - 05.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste, nu te deranjează nimeni, foarte curat. Te simți in sigurantă. Garaj, terasă foarte mare, toate facilitățile. Cu sigurantă vom reveni.
thumb_down
Aprecieri negative:
Exclus
   Nicolae J. din Galati
nota: 10
schedule sejur: 09.07.2016 - 16.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
1 - Zona linistita, departe de traficul intens de pe DN1. Din balcon se pot admira muntii si se aude susurul apei.
2 - Distanta fata de piata, brutarie, magazine, statie de autobuz de aproximativ 500m.
3 - Loc de parcare rezervat pentru fiecare apartament la subsol; acces cu liftul din parcare la fiecare etaj.
4 - Leagane pentru copii in curtea interioara.
5 - Gratar in curtea interioara.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar fi fost util un cuptor cu microunde, asfel incat sa nu fie necesara pornirea cuptorului de gatit decat in anumite situatii.
CONTACT UNITATE
Spiridon Gheorghe
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,