adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Miorita din Sinaia

Sinaia , str. Calea Moroieni, nr. 39  
Nota 10/10 Excepțional !
3 recenzii
Elena din Constanta (29.08.2016)

Conditii excelente, dotari de calitate si foarte moderne in apartament, nu lipseste nimic, este la fel ca acasa, garaj subteran unde masina sta in siguranta, peisaj minunat cu vedere la parau si padure, balcon mare dotat cu stativ pentru rufe, mini m...

​Capacitate: 4 adulți în 1 spațiu de cazare.
Apartamentul Miorita se situeaza in Sinaia, intr-o zona linistita, langa raul Izvorul Dorului si la liziera padurii.
Se situeaza intr-un bloc exclusivist, nou construit si dotat cu cele mai noi si moderne amenajari.

La intrarea in blos se gaseste o receptie moderna, accesul intre etaje se face cu liftul de ultima generatie.
La subsolul blocului, turistii vor avea acces la parcarea subterana proprie ( 20 mp), prevazuta cu usi automate, deservita de lift si cu paza asigurata.

In spatele blocului, turistii dispun de o poienita dotata cu loc de joaca pentru copii si gratar, parintii putand sa-i supravegheze direct din balconul apartamentului, acesta avand panorama directa asupra poienitei.

Apartamentul se situeaza la etajul 2 al imobilului si are o panorama frumoasa asupre padurii si raului.
In componenta lui se gasesc: dormitorul cu pat matrimonial si dulap mare; livingul cu canapea extensibila, masuta si scaune, tv led HD cu 100 canale, balcon foarte mare (10 mp) deservit de masa si scaune si uscator de rufe; bucatarie complet utilata cu masa si scaune; hol cu cuier; baie cu cabina de dus, feon, mini masina de spalat rufe.

Internet wireless in tot apartamentul. Este mobilat si utilat nou si complet. Are deservire familiala.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less
CONTACT UNITATE
Spiridon Gheorghe
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,