adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Jolly Central din Sinaia

Sinaia , str. Republicii, nr. 3  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 10/10 Excepțional !
4 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 4).

record_voice_over Personal:10
insert_emoticon Servicii:10
lightbulb_outline Curățenie:10
weekend Confort:10
monetization_on Prețuri:10
location_on Localizare:10
Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile apartamentului Jolly Central din Sinaia


   Nicoleta B. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 25.08.2017 - 30.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi-a placut foarte mult amabilitatea si profesionalismul de care a dat dovada proprietarul (doamna Moraru a fost extrem de amabila de fiecare data cand am discutat la telefon si mi-a raspus la toate intrebarile).
- Apartamentul este minunat, recent renovat, mobilat modern, iar ferestrele sunt superbe.
- Paturile sunt foarte comfortabile, mari, iar lenjeria impecabila.
- Prosoapele extreme de curate si intrucat mi s-au parut insuficiente, mi-au fost oferite si altele in plus.
- Apa calda permanent si fara probleme (desi am stat la etajul 3 - ultimul etaj).
- Bucataria este superba (rosie - exact cum o am si acasa) utilata si dotata cu farfurii, pahare, tacamuri, oale, cratita etc. Am fost placut impresionata de faptul ca am gasit tot ce aveam nevoie.
- Situat intr-o zona linistita intr-un bloc/ vila cu 3 etaje. Noi nu am intalnit niciun vecin, deci inca un plus pentru ca a fost liniste :)
Pe scurt: curat, priveliste superba catre munti, mobilat foarte frumos, situat central - un apartament in care te simti ca acasa.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nicio nemultumire.
- Iar ca si recomandare - un cuptor cu microunde este singurul care lipseste (desi nu am vazut-o ca pe un minus neaparat)
Răspunsul unității:
Va multumim mult pt apreciere si va asteptam cu drag. In privinta cuptorului cu microunde, il putem pune la dispozitia clientului daca ni se solicita. Am evitat sa il lasam fix pt ca am avut o experienta neplacuta. Numai bine va doresc si astept sa ne revedem cu drag.
   Ionela S. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 17.08.2017 - 20.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-am cazat intr-un apartament incapator, curat, lenjerii impecabile, dotat corespunzator, foarte aproape de centrul orasului.
thumb_down
Aprecieri negative:
A fost destul de cald in perioada in care ne-am cazat si nu puteam deschide decat geamurile de la baie si sufragerie.
Răspunsul unității:
Mii de multumiri pt apreciere. Apropo de geamuri, si cele de la dormitoare se deschid, data viitoare o sa va arat modul de functionare.va asteptam sa reveniti cu mare drag.
   Alexandru din Timisoara
nota: 10
schedule sejur: 10.07.2017 - 18.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-am simtit foarte bine la Sinaia in apartamentul Jolly. Acest apartament are toate conditiile pentru un sejur reusit. E ideal pentru o familie. Mobila este moderna si de calitate, la fel saltelele, lenjeria si prosoapele. Am gasit aici curatenie, calitate si respect fata de turisti. Apartamentul este pozitionat central, langa statia de autobuz. Nota mea pentu apartament este zece. O sugestie doar: o masina de spalat automata si un suport de rufe ar fi ideale. Tot respectul pentru doamna Morar. Stie sa faca turism.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt.
Răspunsul unității:
Va multumim pt cuvintele frumoase.Ne straduim sa oferim clientilor nostri o vacanta cat mai placuta si ma bucur ca apreciati munca noastra.Va asteptam sa reveniti cu mare drag.
   Madalina din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 24.06.2016 - 26.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazdă foarte amabilă și atentă
curățenie (nu numai în apartament, dar și clădirea este foarte bine întreținută)
un apartament luminos
liniște (chiar și pe timpul zilei, când Sinaia e tranzitată de multe mașini și trenuri, iar geamurile erau deschise, am putut dormi fără probleme)
Răspunsul unității:
Va multumim si va asteptam sa reveniti.
CONTACT UNITATE
Madalina
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,