adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Izvorul Dorului din Sinaia

Sinaia , str. Cal. Moroieni, nr. 39  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile apartamentului Izvorul Dorului din Sinaia


   Gabriel D. din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 08.06.2017 - 11.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartamentul dotat cu absolut tot ce e necesar ca sa te simti in propria ta casa. Curte interioara mare cat sa poti sa faci gratar, un picnic si un loc de joaca pentru copii( leagane), parcare asigurata. Multumim mult!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt minusuri.
   Emanuela din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 08.11.2016 - 13.11.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Modern, curat, frumos.
   Mihaela P. din Bacau
nota: 9.8
schedule sejur: 09.08.2013 - 11.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazare de exceptie, apartament spatiaos si utilat complet, peisaj de vis completat de susurul raului ce trecea pe langa bloc.
cu siguranta ar fi prima alegere, la urmatoarea iesire in zona. :)
thumb_down
Aprecieri negative:
Semnal slab la telefon si wireless.
   Anton E. din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 01.02.2013 - 04.02.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste, curatenie, raport calitate pret ok. Te simti mai bn ca acasa.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ca minusuri am gasit un singur lucru....in al 2-lea dormitor ar trebui schimbata canapeaua cu un pat matrimonial care ar fii mult mai confortabil..
   Simona T. din Deva
nota: 10
schedule sejur: 06.01.2013 - 10.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confortul datorat ambientului, decorului, spatiului mare, caldura din apartament, discretia, locatia conforma cu descrierea din reclama, pret imbatabil, personal politicos, deosebit.
CONTACT UNITATE
Andreea
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,