adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Zidul Cetatii din Sighisoara 2 grade grade

Sighisoara , str. Zidul Cetatii, nr. 8  
Nota 9.8/10 Excepțional !
46 recenzii
Catalin Alexandru din Galda De Jos Jud Alba (18.10.2017)

Intimitate, curatenie, comfort, localizare foarte buna fata de obiectivele turistice si cooperare, per total o sedere foarte placuta !

​Capacitate: 10 adulți în 5 spații de cazare.
Pensiunea este situata la intrarea in cetate, pe strada Zidul cetatii, langa Turnul Croitorilor si in imediata apropiere a Pietei Cetatii ( cca. 86 m ). Zidul cetatii se afla si in incinta unitatii, de unde provine si denumirea pensiunii.

Pensiunea Zidul Cetatii va ofera cazare in 5 camere duble dotate cu bai proprii, tv. , Wi-fi si locuri de parcare limitate.

La solicitarea clientului va putem pregati bauturi precum ceai sau cafea în bucataria casei.

De asemenea va putem organiza, tot dupa solicitare, tururi ghidate prin zona Sighişoarei.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check fax
  • check internet wireless
  • check internet prin cablu
  • check se accepta animale
  • check parcare
  • check gradina/curte

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Ramona Rogoz
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,