adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Mimi din Sighisoara

Sighisoara , str. D. Cantemir, nr. 10  
​Capacitate: 15 adulți în 6 spații de cazare.
Pensiunea este situata la o margine de padure, intr-o zona linistita `departe` de aglomeratie la doar 1800 m de centru orasului si 2000 m de Cetatea Medievala.

Dispune de o capacitate de 5 camere(12 locuri)
Camerele 1, 2, 3 - baie in camera, tv, wi-fi
Camerele 4, 5 - baie comuna, tv, wi-fi

Sala de mese.
Bucatarie complet utilata.
Gradina cu gratar.
Iaz cu pesti in gradina.
Leagan in gradina.
Posibilitate transport gara,auto-gara,aeroport.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check transport auto
  • check internet wireless
  • check se accepta animale
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check sala de mese
  • check semineu

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check baie pe hol
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Chirtes Maria
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,