Pensiunea Mario din Sighisoara grade grade grade

Sighisoara, str. Garii, nr. 11  
Nota 9.42 / 58 recenzii 10 - Excelent !
Nicoleta din Constanța

Aproape de gara si de cetate, liniste, gazda primitoare! Curatenie si acces la bucatarie (puteam sa si gatim). Ne-am simtit foarte bine! Leganul din curte m-a cucerit!

​Capacitate: 22 adulți în 11 spații de cazare
Pensiunea Mario se afla la 150 m de gara, 400 m de centrul Sighisorii si la 5 minute distanta de mers pe jos pana la Cetatea Medievala Sighisoara.

Va oferim cazare in cele mai bune conditii, va oferim 4 camere cu cate doua paturi si 7 camere cu pat matrimonial.

Fiecare camera dispune de televizor, baie proprie, internet wireless (wi-fi).

Dispunem de parcare privata in curtea pensiunii, asa ca (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check sală de mese

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.