adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Bastion din Sighisoara

Sighisoara , str. Tamplarilor, nr. 11  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Bastion din Sighisoara


   Serban din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 11.08.2016 - 12.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenie, liniște, atmosfera superba.
Gazdele sunt ospitaliere și atente la detalii.
Cu siguranță o sa revenim.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu este cazul
   Sorin P. din Ploiestiori
nota: 8.7
schedule sejur: 10.10.2014 - 12.10.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Servicii foarte bune , confirmarea rezervari perfect.
Pastrarea stilului arhitectonic specific secolului XV - XVI - Arhitectura interior exterior
   Petru S. din Timisoara
nota: 6
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 20.09.2014
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am primit raspuns la cererea de rezervare, nici la telefon nu am reusit sa vorbesc cu cineva. Deci minus.
   Marian din Tg-jiu
nota: 9.3
schedule sejur: 26.07.2013 - 29.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Situat in cetate, cu un personal atent si orientat spre turisti, mancare buna, serviciul deosebit.
thumb_down
Aprecieri negative:
Pretul un pic prea mare, mentionez ca tarifare s-a facut in perioada festivalului medieval, iar rezervarea (ultima camera) in perioada imediat premergatoare. in camerele de la etaj se impune prezentra aerului conditionat in zilele caniculare.
   Codoban M. din Urbana, Il, Usa
nota: 9.3
schedule sejur: 24.07.2013 - 27.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Excellent medieval room design
thumb_down
Aprecieri negative:
Ground floor room was very noisy. Woke up everyday at 6 - 7 am.
- very weak wifi signal
   Ioana din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 09.10.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Tot ce pot sa spun e ca arata bine in poze.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cazarea nu s-a concretizat pt ca ... nu am reusit sa dau de gazda. Am sunat, am scris mail pe turistinfo, am descoperit inclusiv site-ul propriu si am dat mail si acolo, am sunat si pe fix... Degeaba. Iar preturile de pe turist info nu sunt aceleasi si pe site-ul pensiunii. Nu stiu care sunt cele corecte pentru ca nu am intrat in contact cu nimeni de la pensiune.
   Dulut E. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 12.08.2012 - 13.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost foarte multumiti, hotelul e in pozitie buna, camerele sunt spatoase, se mananca bine, micul dejun pare un " pranz" pe cat e de bogat, personalul foarte dragut.
   Florentina din Cernica
nota: 10
schedule sejur: 13.04.2012 - 15.04.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Renovarea a fost facuta respectand arhitectura veche a cladirii in cele mai mici detalii;
-atat personalul, cat si proprietarul sunt oameni extraordinari;
-curatenia este impecabila si toate materialele folosite (lenjerii, prosoape, etc) sunt de cea mai buna calitate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camera 11 trebuie izolata cumva de zgomotul stradal. Straduta este foarte ingusta si oamenii trec chiar pe langa fereastra, parcheaza masinile si stau de vorba. Se aude perfect. La fel si zgomotele din hol. Nu este un repros, doar o sugestie.
CONTACT UNITATE
Szasz Alexandru
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,