adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Andrea Maria din Sighisoara 2 grade grade

Sighisoara , str. Str. D. Cantemir, nr. 31  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Andrea Maria din Sighisoara


   Mihai din Constanta
nota: 6.7
schedule sejur: 27.06.2016 - 29.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, apa calda, liniste, ospitalitatea gazdelor
thumb_down
Aprecieri negative:
Oprirea inopinata a apei din cauze necunoscute si lipsa unei alternative din partea gazdei.Ca o sugestie, ar putea sa isi asigure o rezerva de apa sau sa cumpere apa pe care sa o puna la dispozitia turistilor.Este o senzatie foarte neplacuta sa te trezesti fara pic de apa ,iar gazda doar sa ridice din umeri!
   Laurentiu T. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 09.11.2013 - 10.11.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost doua cupluri tinere cazati in doua camere duble foarte dragute!
Foarte curat, mobilat cu bun gust.
Frigiderul in camera este un mare plus.
Noi ne`am simtit foarte bine, gazda foarte amabila.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am ce minusuri sa mentionez.
Chiar si distanta fata de cetate este de maxim 4 min cu masina, ceea ce este foarte bine.
   Elena-raluca din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 09.09.2013 - 11.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazdele au fost foarte atente cu noi.
De cand am luat legatura telefonic s-au oferit sa ne intampine pentru a ne conduce la adresa, dar am gasit destul de usor cu gps-ul.
Camera curata, lenjerie curata, dotata cu televizor, frigider, cafetiera, exact ca in descriere.
Baia curata, dotata cu sapun, hartie, prosoape, am avut apa calda.
Ne-am simtit foarte bine, recomandam.
   Loredana C. din Iasi
nota: 8.3
schedule sejur: 17.08.2013 - 18.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea are o curte foarte frumoasa.
- Camerele sunt curate si au dotarile necesare.
- Gazda a fost primitoare.
   Florin din Buzau
nota: 9.3
schedule sejur: 05.08.2013 - 06.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Propietarii politicosi, un pic cam departe de centru, curatenie, confort
   Constantin N. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 20.09.2012 - 21.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona foarte linistita;
-curatenie si ordine impecabile;
-gazde foarte primitoare;
-foarte aproape de centrul orasului;
-pretul acceptabil conform conditiilor gasite.
thumb_down
Aprecieri negative:
Destul de frig in camera.
   Mihaela din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 24.02.2012 - 26.02.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazdele foarte amabile, pensiunea foarte curata si bine mobilata, in living se gasesc si jocuri pentru copii. Conditii foarte bune.
thumb_down
Aprecieri negative:
Pensiunea este putin departe de centru insa costa 4-5 lei un taxi sau se fac aproximativ 20-30 min pe jos.
   Ionut S. din Giurgiu
nota: 9.5
schedule sejur: 01.11.2011 - 07.11.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie
Ospitalitate
thumb_down
Aprecieri negative:
Distanta de 15 min mers pe jos pana in cetate
   Anca S. din Brasov
nota: 9.7
schedule sejur: 22.10.2011 - 23.10.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazdele sunt niste persoane foarte dragute. Ne-au asteptat la gara si pe drum ni s-au prezentat punctele principale pe care le putem vizita - chestie pe care am considerat-o foarte draguta. Camerele ( noi am stat in 2 si 3 ) foarte curate si, cred eu, dotate cu tot ce ai nevoie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Legat de pensiune nu am nimic de reprosat. Mai mult ca sfat pt cititori: nu sunt multe magazine in jur. Sunt 2 aproape, dar micute, care au doar strictul necesar.
   S. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 30.12.2010 - 02.01.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Distanta mica fata de cetate (3-4 minute cu masina)
Ospitalitatea & amabilitatea gazdelor
Camere curate
thumb_down
Aprecieri negative:
Cand e ger afara, caloriferele nu reusesc sa incalzeasca suficient camerele
   M. din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 30.10.2010 - 31.10.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere curate, cu tot confortul, 20-25 minute de mers pe jos pana la punctele de interes
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu prea ne-am descurcat cu reglarea apei la dus, aveti grija sa intrebati proprietarii
CONTACT UNITATE
Moldovan Ioan
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,