adaugă o unitate turistică
search
date_range

Motel Corsa din Sighisoara

Sighisoara , soseaua E60 dn 13 km 120+700, nr. -  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile motelului Corsa din Sighisoara


   Bogdan din Bucuresti
nota: 3
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 06.01.2016
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu s-a raspuns la rezervare, iar in conditiile in care era vorba de un last minute, nu este normal sa astepti 2 zile. Dupa aceasta perioada tot eu am sunat si cu greu dupa foarte multe incercari a raspuns cineva sa imi spuna ca nu mai sunt locuri`de foarte mult timp` cu toate ca pe site nu aparea ca fiind unitate cu locuri epuizate. Sfat nu va bazati pe ei, daca vreti sa aflati ceva sunati singuri. Eu nu voi mai incerca la aceasta unitate.

Nota TURIST INFO: Hotelierul are tool-ul necesar pentru a răspunde solicitărilor de cazare, prin intermediul unui formular din ADMIN-ul paginii sale. În cazul în care nu se răspunde solicitării de cazare, responsabilitatea aparține exlusiv hotelierului în cauză. Vă mulțumim.
   Marian Petrica din Focsani
nota: 7.7
schedule sejur: 12.08.2014 - 13.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pret mic in raport cu oferta din Sighisoara
Camera spatioasa.
Ofera si mic dejun, care nu este inclus in pret.
thumb_down
Aprecieri negative:
Pretul diferit fata de cel de pe site (140 lei pe site camera cu 4 locuri si 160 ca cazare)
Internetul nu functiona. Am vorbit la receptie, au resetat router-ul, dar tot nu a functionat.
Tevizorul prindea doar cateva canle tv, iar setare se facea centralizat de catre personalul motelului.
Am fost nevoiti sa refuzam o camera deoarece usa de la baie nu se inchidea.
   Nonica G. din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 26.10.2013 - 27.10.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un sejur foarte frumos,personal de exceptie(mai ales dna Ligia)carora le multumim pt rabdare si intelegere,servicii ireprosabile,revenim cu placere!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am avut nici-o nemultumire,si recomand unitatea mai ales pt grupurile mari(elevi)care s-au simtit foarte bine de fiecare data!
   Ramona B. din Alba Iulia
nota: 8.5
schedule sejur: 30.12.2011 - 01.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pentru personalul unitatii, pentru servicii si confort.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mirosul din baie si distanta de oras.
CONTACT UNITATE
Chisiu Ligia/ chisiu andrea
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,