adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Aparthotel din Sighisoara 3 grade grade grade

Sighisoara , str. Consiliul Europei, nr. 7  

Descrierea camerelor si pozele hotelului Aparthotel din Sighisoara

Garsonieră

Nr. cameră Baie Capacitate Facilități
101 checkda
2 adulți
checkaer conditionat
checkbaie in camera
checkcamera cu TV
checkfrigider in camera
checkincalzire centrala
checkinternet in camera
checktelefon in camera
checkuscator de par

Garsonieră

Nr. cameră Baie Capacitate
102 checkda
2 adulți

Apartament 2 camere

Nr. cameră Baie Capacitate
103 checkda
3 adulți

Suita

Nr. cameră Baie Capacitate
104 checkda
2 adulți
și
2 copii

Garsonieră

Nr. cameră Baie Capacitate
105 checkda
2 adulți

Apartament 3 camere

Nr. cameră Baie Capacitate
201 checkda
4 adulți
și
2 copii

Apartament 3 camere

Nr. cameră Baie Capacitate
202 checkda
4 adulți
și
2 copii

Apartament 3 camere

Nr. cameră Baie Capacitate
203 checkda
4 adulți
și
2 copii

Cameră single

Nr. cameră Baie Capacitate
204 checkda
1 adult

Garsonieră

Nr. cameră Baie Capacitate
205 checkda
2 adulți
CONTACT UNITATE
Ratiu Sorin
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,