adaugă o unitate turistică
search
date_range

Camere de închiriat Doi Feciori din Sighisoara 3 grade grade grade

Sighisoara , str. Calea Baratilor, nr. 23B  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.5/10 Excepțional !
6 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(5 recenzii din 6).

record_voice_over Personal:9.6
insert_emoticon Servicii:9.5
lightbulb_outline Curățenie:9.5
weekend Confort:9.5
monetization_on Prețuri:9.5
location_on Localizare:9.5

Recenziile camerei de închiriat Doi Feciori din Sighisoara


   Gabriela S. din Timisoara
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 17.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este intr-un loc retras linistit, aranjata cu gust, cu flori si multa verdeata.Camera care ne-a fost alocata a fost foarte curata la fel si baia.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Da
Răspunsul unității:
Va multumesc .Si va mai astept ,cu drag.
   Gheorghe din Satu Mare
nota: 10
schedule sejur: 22.08.2016 - 24.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste, curatenie. La cateva minute cu masina de centrul sibiului. Proprietari amabili
   Petre din Hurezani
nota: 10
schedule sejur: 29.07.2016 - 31.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Promtitudine, liniste, curatenie.
   Tiberiu Adelin din Dumbraveni
nota: 9
schedule sejur: 05.08.2016 - 07.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ceva frumos cu liniște in vecinătatea cetății Sighișoara .
   Maria H. din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 11.07.2016 - 12.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi a placut cazarea la pensiune curat aerisit totul este nou baia cu prosoape curate o bucatarie cu toate utilitatile un foisor dotat ca sa petreci o seara placuta recomand cu caldura cazarea la doi feciori
   Dumitru din Sibiu
nota: 9
schedule sejur: 31.07.2016 - 01.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un loc potrivit pentru odihnă și relaxare. Condiții bune de cazare și posibilitatea de a folosi o bucătărie complet utilată. Gazdele sunt foarte amabile.
CONTACT UNITATE
Zavoi Cecilia
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,