adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Marinela din Sighetu Marmatiei 3 grade grade grade

Sighetu Marmatiei , str. Lazu Baciului, nr. 167  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Marinela din Sighetu Marmatiei


   Alexandra din Lechinta
nota: 10
schedule sejur: 04.09.2016 - 05.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nemultumiri totul a fost ok din punctul meu de vedere
   Daniel din Braila
nota: 10
schedule sejur: 05.09.2016 - 06.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Izvorul de langa pensiune. Aerul curat.
   Georgeana Luminita B. din Iasi
nota: 3.8
schedule sejur: 24.07.2015 - 25.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pretul oarecum acceptabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Se mananca ce este ,adica un singur fel nu poti comanda ceva anume.
Camerele mici patul suplimentar era aproape bagat in baie
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Camerele mici si o parte fara balcon in curte foarte mult praf si dezordine i
   Paula N. din Iasi
nota: 9.2
schedule sejur: 05.06.2015 - 06.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mult peste asteptari din toate punctele de vedere.
Raportul calitate/pret este mai mult decat de nota 10.
Amabilitatea gazdei, la fel.
Camera traditionala este absolut superba iar ocazia de a imbraca portul popular maramuresan a fost o experienta pe care nu o vom uita.
Cu incredere!
   Gabriela din Barlad
nota: 10
schedule sejur: 01.09.2014 - 02.09.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte curat, mobilier nou, camere foarte spatioase, cu baie proprie, personal foarte amabil.
   Oana din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 28.08.2014 - 31.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O pensiune perfecta din toate punctele de vedere: ospitalitate, curatenie, confort, pret.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nici o nemultumire.
   Nicolas S. din Dragoslavele
nota: 9.7
schedule sejur: 05.08.2014 - 09.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiune foarte bine administrata
Atmosfera familiala
Liniste
Mâncare foarte buna
Buna amplasare fata de principalele obiective
Spatii de joaca pentru copii
thumb_down
Aprecieri negative:
Mobilier putin cam vetust
CONTACT UNITATE
Gampe Marinela
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,