Vila Nicoleta din Sibiu

Sibiu, str. Abatorului, nr. 17  
​Capacitate: 12 adulți și 5 copii în 5 spații de cazare
Locatie aflata la 3 minute de gara si maxim 10 minute de Centrul vechi al orasului Sibiu formata din 5 camere.

Trei dintre ele sunt situate la parter avand fiecare baie proprie, la etaj se gasesc alte doua doua camere, avand si acestea baie proprie.

Fiecare camera are TV.LCD, internet wifi, uscator de par, prosoape.

La parter se gaseste o bucatarie dotata cu frigider, filtru de cafea si plita electrica.

Va (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

CONTACT UNITATE
Badila Natalia
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.