Vila Floris din Sibiu

Sibiu, str. Lupeni, nr. 16  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.

Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.9 / 5 recenzii10 - Excepțional !

Nota este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(5 recenzii din 5).

record_voice_over Personal:9.8
insert_emoticon Servicii:9.6
lightbulb_outline Curățenie:10
weekend Confort:10
monetization_on Prețuri:10
location_on Localizare:10
   Cristian din Galati
nota: 10
schedule sejur: 26.07.2019 - 28.07.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Raport pret/conditii foarte ok, camera spatioasa, curata, pat confortabil, Tv in camera, apa calda, bucataria bine amenajata, proprietara este o femeie foarte amabila. Recomand aceasta unitate de cazare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ca sugestie de imbunatatire......instalarea unui aer conditionat in camere.
   Geanina din Suceava
nota: 10
schedule sejur: 03.08.2019 - 04.08.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de centru
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am
   Oana din București
nota: 10
schedule sejur: 29.07.2019 - 31.07.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenie, liniște, gazdă foarte primitoare si înțelegătoare, apă caldă fara probleme, foarte aproape de gară. Se poate ajunge, de asemenea, pe jos pana in centrul istoric. La parterul vilei se afla un magazin mixt si o brutărie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Langa pat era doar o singură noptieră. Poate este o preferință personală insa in rest nu exista alte minusuri. Șederea a fost foarte plăcută si cu siguranță vom reveni cand vom mai avea ocazia.
   Laura din Focșani
nota: 9.67
schedule sejur: 27.06.2019 - 28.06.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenie, gazdă primitoare, destul de aproape de centru
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nemulțumiri. O remarcă doar: ușa de la camera 5 ar trebui reparată pt că nu se închide
   Ana Maria din Alexandria
nota: 9.83
schedule sejur: 16.08.2018 - 19.08.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Poziție buna, se ajunge pe jos repede in centru
CONTACT UNITATE
Monica Popescu | Paul Popescu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.