adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Magnolia din Sibiu 3 grade grade grade

Sibiu , str. Calea Turnisorului, nr. 144  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Magnolia din Sibiu


   Ioana-luminita C. din Ploiesti
nota: 9.8
schedule sejur: 02.08.2013 - 04.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazdele sunt foarte ospitaliere, camerele sunt intime, curate iar pensiunea este foarte linistita.
   Stefan din Piatra Neamt
nota: 8.8
schedule sejur: 03.09.2012 - 04.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele curate si spatioase, distanta destul de mica pana in centru (10 minute cu masina)
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar trebui permis turisitlor accesul la bucatarie
   Gabriela N. din Satu Mare
nota: 10
schedule sejur: 10.05.2012 - 12.05.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ospitalitatea gazdelor, linistea din cadrul pensiunii, micul dejun preparat "ca la mama acasa".
   D. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 11.02.2011 - 13.02.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost f multumita de toate serviciile si personal inclusiv
   V. din Brasov
nota: 10
schedule sejur: 24.07.2010 - 26.07.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pentru o pensiune, conditiile sunt excelente.
Se poate face si un gratar in gradina. E mai retras, fara zgomotul din centru, desi nu este foarte departe de centru.
Pozitionarea este foarte buna, iar serviciile foarte bune.
   R. din Sibiu
nota: 10
schedule sejur: 16.07.2010 - 21.07.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am petrecut 5 nopti in Pensiunea Magnolia, camera 2, o camera confortabila pentru un cuplu, aranjata frumos, foarte curat (atat in camera cat si in baie).Comportamentul personalului de nota 10.
thumb_down
Aprecieri negative:
Da,Un singur lucru ne-a deranjat:
Cum am fost cazati pe timp de vara, in lipsa aerului conditionat, lasam fereastra deschisa. Iar galagia traficului rutier din acea zona este foarte mare (atat pe timp de zi, cat si pe timp de noapte) Poate si din cauza ca, camera noastra era situata spre strada.
CONTACT UNITATE
Maria Radu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,