adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Hermannstadt din Sibiu 3 grade grade grade

Sibiu , str. Blanarilor, nr. 13  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.0/10 Excelent !
17 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(7 recenzii din 17).

record_voice_over Personal:8.7
insert_emoticon Servicii:8.1
lightbulb_outline Curățenie:9.4
weekend Confort:8.9
monetization_on Prețuri:9.3
location_on Localizare:9.7
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Hermannstadt din Sibiu


   Lucian din Targoviste
nota: 9
schedule sejur: 17.08.2017 - 19.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenia, aproape de centru.
thumb_down
Aprecieri negative:
Poate schimbată cadita dusului care era crăpată și umplea baia de apa, am anunțat și au răspuns ca știau dar nu au avut timp sa o schimbe.
   Ana Maria C. din Braila
nota: 7.5
schedule sejur: 16.08.2017 - 19.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Localul si faptul ca este aproape de gara
thumb_down
Aprecieri negative:
Faptul ca a trebuit sa astept 3 ore pana la check in
   Liviu Manole din Miercurea Ciuc
nota: 10
schedule sejur: 28.07.2017 - 30.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditii foarte bune, iar pretul este mai mult decat acceptabil
Răspunsul unității:
Va multumim pentru aprecieri. Va mai asteptam cu drag.
   Constantin Adrian din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 03.03.2017 - 05.03.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste, in apropiata vecinatate a mai tuturor obiectivelor turistice, un personal excelent.
thumb_down
Aprecieri negative:
Am observat stilul nemtesc de pensiune/hotel unde fumatorii sunt obligati sa mearga in afara incintei pensiunii. Cu toate astea se poate crea un balcon la fiecare nivel pentru fumatori.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru aprecieri si va mai asteptam. In legatura cu balcoanele pe fiecare nivel si noi ne-am dorit acest lucru, insa noi fiind in zona monumentelor istorice nu ni s-a acordat acest privilegiu, fapt pe care il regretam si noi.
   Flavia din Bucuresti
nota: 7.7
schedule sejur: 08.10.2016 - 09.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul este foarte primitor si cumsecade.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu mi-a placut in primul rand ca, la micul dejun, unul dintre cele 3 meniuri nu era disponibil (pentru ca era weekend si nu venise distribuitorul). Cred ca in weekend vin multi turisti, deci ar trebui sa fie pregatiti pentru asta. Plus ca meniurile in sine sunt mediocre.
Daca ar imbunatati serviciile, locul ar fi extraordinar. Pretul insa este pe masura acestor servicii.
   Mirela din Focsani
nota: 9
schedule sejur: 28.09.2016 - 01.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, aproape de centrul vechi.
thumb_down
Aprecieri negative:
Micul dejun are doar trei variante dar pe a treia nu o are niciodata.
   Nicoleta din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 26.09.2016 - 29.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasare buna, amabilitatea personalului
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nicio nemultumire
   Alina din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 20.05.2016 - 22.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere foarte frumos aranjate, curate, preturi ok.
Personal amabil.
   Melania I. din Bucuresti
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 28.05.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera spatioasa ,curata , oameni politocosi
   Dana din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 11.10.2014 - 12.10.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte aproape de centrul istoric, personal extrem de amabil. Nota 10
   Razvan din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 08.08.2013 - 11.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitia e foarte buna, aproape de gara si de centrul istoric. Camerele arata bine iar patronul si angajatii sunt foarte primitori si de treaba.
   Cristina din Bucharest
nota: 9.7
schedule sejur: 08.08.2013 - 11.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea dispune de doua locatii, eu am stat in locatia 2. Camera in care am stat are frigider si baie in camera si este foarte racoroasa (ceea ce la cele 30 si ceva de grade care erau afara a ajutat). Ajungi in vreo 3-4 minute de la pensiune in Piata Mare.
   Felix din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 13.06.2013 - 16.06.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera spatioasa
+ locuri de parcare delimitate, la strada, in fatza pensiuni
+ se poate servi si mic dejun contra cost
+ magazine alimentare in apropiere
+ strada linistita
thumb_down
Aprecieri negative:
Micul dejun cam frugal
   Georgiana din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 10.08.2012 - 12.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitie buna, foarte aproape de gara si de centrul istoric, ideal pentru persoane care vin fara masina; gazdele sunt foarte amabile; camere luminoase, curate, cu toate utilitatile ( frigider, televizor).
thumb_down
Aprecieri negative:
Toaleta nu este bine aerisita.
   Ion D. din Bals (olt)
nota: 9.3
schedule sejur: 02.01.2012 - 03.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitionarea pensiunii (foarte aproape de centru/gara si intr-o zona linistita);
Amabilitatea personalului;
thumb_down
Aprecieri negative:
Baia...Un pic cam mica.
   Szekely D. din Miercurea-ciuc
nota: 9.5
schedule sejur: 25.10.2011 - 26.10.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte aproape de centrul istoric, într-o straduțã linistitã.
Raport excelent pret-calitate servicii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Instalatiile nu sunt tocmai la zi, totul este putin uzat, dar este un compromis perfect.
   G. din Odorheiu Secuiesc
nota: 9.5
schedule sejur: 21.05.2010 - 23.05.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Partile bune au fost-pretul camerelor, curatenia, confortul camerelor, linistea in pensiune.
thumb_down
Aprecieri negative:
Partile slabe-parcarea, in baie nu curgea apa din cabina de dus.
CONTACT UNITATE
Sinel Kostiuk
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,