Pensiunea Hello Sibiu din Sibiu

Sibiu, str. Kiev, nr. 12  
Nota 9.93 / 5 recenzii 10 - Excepțional !
Gabriel Stefan din Iași

Cazarea este aproape de punctele principale de vizitat, zona curata, ingrijita si linistita. Proprietarul foarte amabil si cu mult bun simt! Camerele arata foarte bine si sunt foarte spatioase, comfortabile si curate, complet utilate! Ne vom intoarce pentru mai multe zile data viitoare!

​Capacitate: 8 adulți și 3 copii în 4 spații de cazare
Pensiunea Hello Sibiu vine in intampinarea turistilor care s-au săturat de înălțimea hotelurilor, de aglomerație si de zgomotul urban.

Locatia este amplasata in imediata apropiere a centrului istoric, la aproximativ 10 minute de mers pe jos.

De asemenea, locatia noastră este situată în apropierea aeroportului si a gării.

Langa pensiune exista mai multe minimarket-uri,restaurante, parc, (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check plata cu cardul
  • check sală de mese
  • check se acceptă animale
  • check terasă

Facilități camere:

  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check baie pe hol
  • check cameră cu TV
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
  • check sobe de teracotă
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Mario
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.