adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Da Vinci Residence din Sibiu

Sibiu , str. Calea Dumbravii, nr. 36  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.0/10 Excelent !
13 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(4 recenzii din 13).

record_voice_over Personal:9
insert_emoticon Servicii:9
lightbulb_outline Curățenie:8.8
weekend Confort:9.3
monetization_on Prețuri:9.3
location_on Localizare:8.5

Recenziile pensiunii Da Vinci Residence din Sibiu


   Marius din Craiova
nota: 10
schedule sejur: 10.12.2016 - 11.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat, confortabil si modern
   Corina din Cluj
nota: 9.7
schedule sejur: 02.12.2016 - 04.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Desingul camerei, personalul dragut si receptiv, barul.
   Adina din Brasov
nota: 9
schedule sejur: 03.12.2016 - 04.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost ok
   Adina R. din Pitesti
nota: 7.2
schedule sejur: 30.11.2016 - 02.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera frumoasa si curata.pat mare si confortabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Departe de centru.locuri de parcare putine
   Andreea D. din Cluj Napoca
nota: 10
schedule sejur: 14.05.2016 - 15.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
La aceasta pensiune oamenii care se ocupau cu cazarea si masa au fost foarte de treaba, au vorbit frumos :)
thumb_down
Aprecieri negative:
In mare, totul a fost ok. Noua ne-ar fi placut sa avem o masuta si un scaun pe balcon, dar asta nu e neaparat.
   Liviu L. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 23.09.2015 - 24.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Serviciu rapid ,eficent, camere extraordinare noi cu baie curata
thumb_down
Aprecieri negative:
Aerul conditionat nu functioneaza corespunzator
   Liviu L. din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 23.09.2015 - 24.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotel nou frumos serviciu foarte bun. Camere aranjate cu gust
mic dejun acceptabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Sistemul de aer conditionat nu functioneaza
   Melania din Bacau
nota: 9
schedule sejur: 02.09.2015 - 03.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere spațioase, curate
thumb_down
Aprecieri negative:
Personal puțin, receptionerul făcea si administrație.. Nu este frigider in camera
   Oana Loredana din Rimnicu Sarat
nota: 9.5
schedule sejur: 19.08.2015 - 20.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil, design interesant, prosoape de buna calitate. Camere curate si de bun gust. Se simte o prospetime tinereasca.
Micul dejun ni s-a parut extraordinar de bogat. Am mai primit si un ceai/ o cafea din partea casei doar pentru ca aveam ceva de discutat langa receptie.
   Raluca din Craiova
nota: 8.2
schedule sejur: 30.07.2015 - 02.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte frumos amenajat, curat, personalul prietenos. Locatie destul de buna, 20-25 de minute de mers pe jos pana in centru.
thumb_down
Aprecieri negative:
Miros de detergent in toata cladirea; receptia este la etajul 4.
   Ovidiu din Brasov
nota: 9.5
schedule sejur: 22.06.2015 - 26.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Salteaua excepțională!
Curățenia!
thumb_down
Aprecieri negative:
Izolarea fonică!
   Bogdan Alexandru C. din Bucuresti
nota: 8.3
schedule sejur: 29.05.2015 - 01.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere foarte bine compartimentate si dotate corespunzator. Curatenie perfecta. Personal amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am
   Mihaela din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 04.04.2015 - 05.04.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera ingrijita, mobilata modern si confortabila.
CONTACT UNITATE
Tulbure adrian
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,