adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Amso Residence din Sibiu

Sibiu , str. Padurea Dumbrava, nr. 14  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.3/10 Excelent !
4 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(4 recenzii din 4).

record_voice_over Personal:9.8
insert_emoticon Servicii:9.8
lightbulb_outline Curățenie:10
weekend Confort:8.8
monetization_on Prețuri:8.8
location_on Localizare:9

Recenziile pensiunii Amso Residence din Sibiu


   Anatolie Alin P. din Pitesti
nota: 10
schedule sejur: 02.06.2017 - 03.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, liniste, personal amabil, pozitionata lângă pădure. In apropiere se afla grădini zoologica si muzeul satului Astra si pista de biciclete.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt minusuri.
   Neculai C. din Piatra Neamt
nota: 8.8
schedule sejur: 23.03.2017 - 25.03.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona linistita , personal amabil , mic dejun moderat
thumb_down
Aprecieri negative:
Baia se mai poate accesoriza ( suporti, rafturi,etc)
incalzirea se face cu aeroterma ..care este zgomotoasa !! ( o varianta silentioasa ar fi extinderea incalzirii centrale ! )
   Mirela G. din Constanta
nota: 8.5
schedule sejur: 08.11.2016 - 12.11.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie linistita. In pensiune totul este nou si curat iar personalul este foarte amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Sistemul de incalzire este prin intermediul aerului conditionat si este foarte galagios, plus ca nu se poate opri decat daca se opreste alimentarea camerei cu energie (astfel nu te poti uita la televizor decat daca merge si caldura, sau nu poti dormi in liniste ca porneste caldura si te trezeste s a m d).
   Botez D. din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 19.08.2016 - 22.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat, liniste, ordine desăvârsită .
thumb_down
Aprecieri negative:
CONTACT UNITATE
Monica Corjescu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,