Pensiunea Alina din Sibiu

Sibiu, str. Eduard Albert Bieltz, nr. 33  
Arpad din Sovata

Camerele sunt ca la un hotel de 4 stele

​Capacitate: 8 adulți și 3 copii în 4 spații de cazare
Am creat spatiul ideal pentru a va face sa va simtiti ca acasa si totodata sa va puteti bucura de intimitate.
Camerele sunt confortabile, cu toate conditiile necesare pentru a va putea bucura de sejurul dumneavoastra in Sibiu.

Va puteti bucura de un sentiment placut de liniste la Pensiunea Alina, datorita combinatiei de decor clasic si contemporan. Ideal pentru oaspetii care cauta un refugiu linistit (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

CONTACT UNITATE
Catalin
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.