adaugă o unitate turistică
search
date_range

Motel Hanul Vestem din Sibiu 3 grade grade grade

Sibiu , Dumbrava Sibiului - Muzeul Ast  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile motelului Hanul Vestem din Sibiu


   Alexandra din Bucuresti
nota: 4.8
schedule sejur: 10.04.2015 - 13.04.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
1. Amplasarea ideala, peisaj superb, in padure, in interiorul Muzeului Astra din Dumbrava Sibiului.
2. Camere frumoase, rustice
3. Nu am intampinat probleme in rezervarea a doua camere, chiar si cu un avans minim.
thumb_down
Aprecieri negative:
Pacat de peisajul Dumbravii si de motelul superb!!!!
1. Serviciile lasa foarte mult de dorit, precum si mancarea, cu exceptia micului dejun.
2. In dimineata de Pasti, la 6.30, am fost treziti de scandalul si injuraturile unui grup de turisti beti cazati in motel, care tipau, tranteau, loveau si injurau pe holuri. Acestia au continuat scandalul pana la 7.30, fara ca niciun membru al personalului vilei sa ia masuri. Din contra, acestia au fost tratati cu o foarte mare bunavointa la restaurant, ba chiar si cu servire la masa, spre deosebire de restul familiilor cazate la motel si care se supuneau regimului de bufet suedez si erau nevoiti sa se inghesuie pentru a prinde singurul fel de mancare disponibil si evident, in cantitati precise.
3. Pentru ca la rezervare am avut tupeul sa pretindem meniu diferentiat care sa nu includa preparate din carne de miel, am beneficiat intr-adevar de un tratatment `special`: pranzul de Pasti a constat in supa de pui instant, iar cina, pentru care ni se promisese mix grill, s-a lasat asteptata - motiv pentru care am decis sa mancam in alta parte. La ora 21, dupa aproximativ o ora de cand toti turistii asteptau cina, a fost adus gratarul de miel / mix grill, din care a fost servit la masa, cu platouri separate, grupul turistilor scandalagii, iar celelalte familii - unele si avand si copii mici, au fost nevoite sa se inghesuie pentru a apuca vreo portie din gratarul `festiv`.
4. Desi am rugat receptionerul/chelner/barman/administrator sa incerce sa cheme pe cineva care sa repare usa de la baie care nu se putea inchide si nici incuia, problema a ramas nerezolvata pana la plecare, pe data de 13 (probabil din cauza sarbatorilor)
Recomand cazarea la acest motel, dar fara mese incluse!
   Stefan M. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 25.08.2014 - 27.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hanul este un loc perfect pentru cei care iubesc natura, linistea si vor sa evadeze din agitatia orasului. Locul te poarta in trecut, in vremuri demult apuse, dar atat de prezente prin decorul camerelor. `Carciuma din batrani` (apartine tot de han) amplasata in interiorul Muzeului Satului, iti ofera o alta oaza de liniste si relaxare, mancare foarte buna si servicii pe masura. Acolo parca timpul se opreste in loc si nu vrei decat sa admiri casa batraneasca al carei cerdac e plin de flori, sa asculti muzica populara si lautareasca si sa-ti lasi gandurile sa zburde libere prin padure. :) Eu si sotul meu am apreciat foarte mult amabilitatea personalului si dorinta lor sincera de a ne satisface fiecare dorinta exprimata. Vom reveni cu siguranta si vom aduce si prieteni.
   Cristina din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 03.05.2013 - 06.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancare delicioasa(mic dejun, ciorba si felul 1), personal foarte amabil, zona superba.
thumb_down
Aprecieri negative:
Curatenia din baie lasa putin de dorit, deserturile au fost cumparate si nu preparate in casa cum m-as fi asteptat, lenjeria era rupta intr-o parte.
   Corneliu G. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 23.12.2011 - 26.12.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Calitatea excelenta a serviciilor;
Mesele au fost delicioase;
Primirea, atmosfera, totul a fost la superlativ;
Camera a fost foarte mare, calda si curata, cu Tv si Wi-fi;
Locatia in interiorul Muzeului Astra este de asemenea un mare plus.
thumb_down
Aprecieri negative:
Distanta de circa 6km pana in Piata Mare si obictivele din zona.
   Ileana M. din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 27.07.2011 - 30.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Trebuie sa fiu sincera si sa va spun ca locatia este super. . . Personalul amabil, iar distanta fata de punctele de interes este acceptabila (deja sunteti cazati intr-un minunat punct de interes -complexul Muzeal Astra).
thumb_down
Aprecieri negative:
Un inconvenient destul de important mai ales pe timp de vara, camerele nu sunt dotate cu frigider sau minibar. Este pacat de toata munca si tot confortul sa nu se rezolve acest amanunt, destul de important, mai ales, cred eu, pentru familiile cu copii mici, dar si pentru toti ceilalti.
   Cozmin R. din Iasi
nota: 9.3
schedule sejur: 18.05.2011 - 21.05.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Natura, aer curat, conditii decente, preturi accesibile, ideal pentru familie cu copii
thumb_down
Aprecieri negative:
Absenta unui restaurant in incinta hanului
   Mariana I. din Tulcea
nota: 10
schedule sejur: 22.04.2011 - 25.04.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Servicii all inclusiv, personalul unitatii a avut un comportament adecvat, si foarte multa liniste dupa serviciile pe care le avem. A fost tot ce ne-am dorit de sarbatori.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am vazut minusuri, a fost pe placul nostru.
   N. din Pitesti
nota: 9.5
schedule sejur: 13.11.2010 - 14.11.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Peisaj foarte frumos, liniste deplina, aer curat, nu departe de oras. E foarte frumos.
thumb_down
Aprecieri negative:
E foarte ok, mai trebuie lucrat putin la partea cu caloriferele - nu prea se incalzesc, insa n-a fost frig si la partea cu inchisul ferestrelor.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,