adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Sunny Home din Sibiu

Sibiu , str. Mitropoliei, nr. 27  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.8/10 Excepțional !
3 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 3).

record_voice_over Personal:10
insert_emoticon Servicii:9.7
lightbulb_outline Curățenie:10
weekend Confort:9.7
monetization_on Prețuri:9.7
location_on Localizare:10
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Grup

Recenziile apartamentului Sunny Home din Sibiu


   Eugen Doru S. din Timisoara
nota: 10
schedule sejur: 26.08.2017 - 27.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amenajarea interioara, dotarile, curatenia
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu
Răspunsul unității:
Multumesc! Va asteptam cu drag sa reveniti cand veti dori sa popositi din nou la Sibiu!
   Dorin din Suceava
nota: 10
schedule sejur: 25.07.2017 - 27.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie foarte centrala, in inima centrului vechi. Apartamentul este intr-o cladire veche, dar a fost reamenajat de la zero si este foarte chic, decorat cu mult gust, foarte ingrijit, mobilier modern cu nota eleganta, totul pregatit cu multe detalii, astfel incat turistul sa se simta bine primit. Multumim pentru tot !
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt.
Răspunsul unității:
Cu mult drag! Multumesc si eu! Va astept cu drag sa reveniti la un viitor popas in Sibiu!
   Romeo din Timisoara
nota: 9.5
schedule sejur: 06.02.2017 - 08.02.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie foarte bine amplasata, spatioasa, placuta!
thumb_down
Aprecieri negative:
Centrala termica trebuie sa fie setata altfel, seara era destul de rece...
Răspunsul unității:
Multumesc pentru aprecieri, va astept cu drag sa reveniti!

In privinta caldurii din apartament, centrala a fost setata in asa fel incat sa asiguram confortul necesar turistilor. Regret ca nu ati dat curs rugamintii mele de a-mi adresa solicitarea respectiva atunci cand ati fost cazat la noi, pentru a putea remedia situatia in favoarea dvs., cat nu era prea tarziu! Ne straduim sa raspundem cu promtitudine tuturor solicitarilor care vin din partea turistilor, in conditiile in care acestea ne sunt adresate in timp util!
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,