Apartament Olive din Sibiu

Sibiu, str. Frunzei, nr. 8  
​Capacitate: 6 adulți în 1 spațiu de cazare
Apartamentul are 3 camere, este complet decomandat fiind din 2 dormitoare, living, baie si balcon.
Ambele dormitoare detin cate un pat matrimonial, iar livingul este compus din zona de luat masa si un coltar extensibil comfortabil.

Apartamentul Olive este situat la 3 km distanta de centrul Sibiului, la 200 m de statia de autobuz care face legatura directa cu zona centrala. La parterul imobilului se afla un magazin comercial si la 500 m distanta o statie de taxiuri, farmacie, magazinul Profi si cateva filiale bancare (BT, BRD, Alpha Bank etc).

Apartamentul se afla la etajul 2 (cu lift), este complet mobilat si detine:
*masina spalat
*cada vibromasaj
*fierbator
*plita si cuptor
*cuptor microunde
*prosoape & lenjerie
*sampon, sapun, articole sanitare etc
*uscator par
*papuci de casa
*wifi gratuit in intreaga locatie.

Distanta de la Apartamentul Olive pana la:
*Piata Mare 3km
*Podul Mincinosilor 3km
*statie autobuz (linie directa spre centru) 200 m
*aeroport 3km
*magazin alimentar 0m (la parterul imobilului)
*minimarket Profi 550 m
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check internet wireless
  • check living
  • check parcare
  • check se acceptă animale
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie cu cadă
  • check cameră cu TV
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Mihaela Georgescu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.