adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Miruna din Sibiu

Sibiu , str. Filarmonicii, nr. 12  
Nota 10/10 Excepțional !
9 recenzii
Adina / Cornelia din Bucuresti (24.04.2017)

Proprietarii au facut eforturi deosebite pentru a asigura conditiile noastre speciale de accesibilitate (mai exact, au improvizat rampe care sa faciliteze accesul cu fotoliu rulant). Alte plusuri: Curatenie desavarsita, comfort, flexibilitatea propri...

​Capacitate: 6 adulți în 3 spații de cazare.
Apartament Miruna Sibiu Filarmonicii ofera o unitate de cazare in regim self-catering.

Apartamentul este situat ultracentral la parterul unei case, foarte aproape de atractiile orasului, 200m distanta de Piata Mare, Primarie, Muzeul Brukenthal, restaurante, magazine, terase. 300 m distanta de Spitalul Judetean, Policlinica Polisano si 400 m de Gara Mare.

Locatia este amenajata ultramodern avand 2 dormitoare decomandate, living cu canapea extensibila, bucatarie dotata complet, baie, terasa, Wi-fi gratuit, cablu tv, Tv led, incalzire centrala.

Cafea si ceai gratuit.

Nu se accepta animalele de companie.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check acces la bucatarie
  • check terasa
  • check living
  • check sala de mese

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check uscator de par
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Vasi
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,