adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Lunca Sibielului din Sibiel 4 grade grade grade grade

Sibiel , str. Sat Sibiel, Lunca Sibielului  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.9/10 Excepțional !
11 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 11).

record_voice_over Personal:10
insert_emoticon Servicii:10
lightbulb_outline Curățenie:9.7
weekend Confort:10
monetization_on Prețuri:10
location_on Localizare:9.7

Recenziile pensiunii Lunca Sibielului din Sibiel


   Oana B. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 31.08.2017 - 03.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditii bune de cazare, personal amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
De diversificat micul dejun si meniul restaurantului
   Bayar din Constanta
nota: 9.7
schedule sejur: 03.01.2017 - 07.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul excelent, mulțumim!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista, poate doar o diversificare a meniului?!
   Eugen Ioan din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 23.12.2016 - 27.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Peisajul, conditiile de cazare, mancarea, amabilitatea personalului.
   Oncioiu G. din Buzau
nota: 9
schedule sejur: 05.09.2015 - 07.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiune foarte curata, camere de bun gust, personal foarte amabil, mancare gustoasa si in cantitate mai mult decat suficienta. Toate acestea au compensat distanta pana la Sibiu.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am avut nici o nemultumire.
   Ionel C. din Bucuresti
nota: 8.3
schedule sejur: 29.05.2015 - 01.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost cu familia,si ne-am simntit extraordinar,mancarea foarte buna,conditiile sunt super iar privelistea extraordinara.
   Emilian din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 18.10.2014 - 19.10.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitate, curatenie, amenajare cu bun gust, mancare buna
thumb_down
Aprecieri negative:
Nimic important, poate doar salteaua care scartaie.
   Miu D. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 14.07.2014 - 19.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este dispusa intr-o zona superba si cu multa liniste.Curtea foarte frumoasa si ingrijita.Personalul foarte amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Micul dejun ar putea fi mai diversificat
   Irina B. din Saint-sébastien-sur-loire, Franta
nota: 8.7
schedule sejur: 07.10.2013 - 10.10.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Toate persoanele prezente au fost foarte multumite de sejurul lor. Camere frumos decorate in stil rustic, apa calda in permanente, paturi bune si curte frumos aranjata. Peisaj minunat.
Multumim pentru ospitalitate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Se pare ca este destul de greu de accesat.
   Adrian din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 15.07.2013 - 20.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie, amenajare pensiune/curte, camere.
recomand cu caldura!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu e neaparat o nemultumire e mai degraba o sugestie de imbunatatire...insa legat de mancare (care e foarte buna), ei au un meniu...si automat te duce cu gandul ca doar ce e in meniu se poate gati...dar chiar nu e asa. Mai concret: dimineata credeam ca la micul dejun pot opta doar intre omleta si oua ochiuri (pe langa astea ai de toate gen legume/muschi/gem/lapte...etc) ca sa aflu in ultima zi ca ei pot sa faca de exemplu omleta taraneasca - care nu e in meniu!
ar trebui sa-si `vanda` mult mai bine punctele lor pozitive - au de castigat.
   Dragos D. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 23.04.2011 - 26.04.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Oricand o posibila destinatie atat pentru cei care doresc un spatiu linistit cat si pentru aventurieri in vecinatatile locului. Conditii de cazare foarte bune. Pentru gurmanzi, bucataria pensiunii nu va dezamagi.
   D. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 02.08.2010 - 07.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasamentul foarte bun al pensiunii.
-amenajarile interioare si exterioare de bun gust.
-loc ideal pentru odihna.
-preparate culinare de calitate.
-atentie din partea personalului.
thumb_down
Aprecieri negative:
N-ar fi rau sa mai existe inca o persoana la servirea mesei turistilor.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,