adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casuta Condrat din Sfantu Gheorghe Delta

Sfantu Gheorghe Delta , str. A-2-a, nr. 35  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.3/10 Excelent !
6 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(6 recenzii din 6).

record_voice_over Personal:9.5
insert_emoticon Servicii:9.5
lightbulb_outline Curățenie:9.2
weekend Confort:9.7
monetization_on Prețuri:9.3
location_on Localizare:8.7

Recenziile căsuței Condrat din Sfantu Gheorghe Delta


   Carmen din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 09.07.2017 - 12.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Casutele au avut tot ce ne-a trebuit. E mai greu sa gasesti cazare in Sf Gheorghe unde sa ai propria baie, asa ca ma bucur ca am descoperit acest loc. E si foarte curat.
Noi am putut comanda pranzul si cina tot acolo. Sunt de obicei preparate din peste, dar variate si gustoase.
Cu siguranta o sa mai revin, pt ca sunt conditii foarte bune si la un pret foarte ok.
Gazda vorbeste foarte bine si limba engleza.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru recenzia acordata! Ne bucuram ca v-ati simtit bine in concediul petrecut la Casa Condrat. Va asteptam cu drag oricand!
   Cocis A. din Brasov
nota: 10
schedule sejur: 17.06.2017 - 24.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi-a placut absolut totul.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt .
Răspunsul unității:
Va multumim pentru recenzia acordata! Va asteptam cu drag oricand. Casa Condrat
   Vascenco I. din Tulcea
nota: 9.7
schedule sejur: 12.06.2017 - 15.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditiile de cazare sunt excelente. Am avut tot ce aveam nevoie, inclusiv un sandwich maker in mini bucataria din casuta. Casutele sunt noi si foarte curate. Design-ul lor mi-a placut, de asemenea, foarte mult.
Mancarea a fost gustoasa, proaspata si mai mult decat suficienta (am mancat pranz si cina 2 zile). Mancarea consta in principal din peste, insa de fiecare data a fost gatit in alt mod (pranz ciorba rosie de somn + peste prajit cu mamaliguta si mujdei, cina plachie + prajitura / pranz ciorba alba de perisoare din peste + friptura din peste cu cartofi la ceaun, cina saramura din scrumbie + strudel cu mere), deci exista diversitate.
Recomand tuturor sa incerce nu numai cazarea, ci si mancarea. Merita :)
Răspunsul unității:
Va multumim pentru cuvintele frumoase, va asteptam oricand sa va petreceti concediul in unitatea noastra. Casa Condrat
   Matei din Brasov
nota: 10
schedule sejur: 31.05.2017 - 05.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Design-ul, curtea, facilitatile, personalul, atmosfera, foisoarele, interiorul camerelor, dusurile, cele doar 5 minute distanta pana la canal, cam tot...
thumb_down
Aprecieri negative:
Nesemnificative. Au fost mici chestii remediabile usor, care nu au creat disconfort
Răspunsul unității:
Va multumim pentru recenzia acordata! Va garantam ca vom face tot posibilul ca pe viitor sa nu mai existe aceste mici imperfectiuni. Casa Condrat
   Stelian din Ploiesti
nota: 7.2
schedule sejur: 15.09.2016 - 23.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditii de cazare excelente. Concept ideal pentru asigurarea intimitatii si relaxarii dorite. Dotari foarte bune.
thumb_down
Aprecieri negative:
Am avut o nemultumire generata de comunicarea cu D-na Letitia pentru servirea unui fel de mancare dar restul a fost bine.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru ca ati ales sa va petreceti vacanta in unitatea noastra. Ne cerem scuze pentru problemele intampinate, va așteptam cu drag in sezonul urmator. Casa Condrat
   Florin G. din Galati
nota: 10
schedule sejur: 22.07.2016 - 25.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Da totul e perfect mancarea super generoasa si gustoasa cazarea este ireprosabila gazda este o draguta
Răspunsul unității:
Multumim mult pentru aprecieri! Va asteptam cu drag anul urmator! Casa Condrat
CONTACT UNITATE
Letitia
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,