adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Pescarului din Sfantu Gheorghe Delta

Sfantu Gheorghe Delta , str. Principala, nr. 420  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile casei Pescarului din Sfantu Gheorghe Delta


   Alexandru din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 16.07.2014 - 24.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am petrecut 8 zile de exceptie la Casa Pescarului, unde, fara exagerare, ne-am simtit ca la o a doua casa! Argumentele acestei aprecieri incep cu ospitalitatea deosebita a gazdelor, fam. Felicia si Nicu Eftenie, si continua cu modul admirabil in care ne-au facut sa ne simtim atat de bine. Concret, am locuit intr-o camera spatioasa si foarte curata, dotata cu tot ce ai nevoie (baie proprie, TV, mobila in care se pot depozita diverse lucruri etc.). Masa a fost asigurata si preparata integral de d-na Felicia, care, din punctul nostru de vedere, s-ar fi putut inscrie cu succes la un concurs MasterChef pentru preparate din peste. Absolut minunate!!! Cred ca fiecare masa a fost unicat, felurile gatite nu s-au repetat. Sotul sau este un om extrem de binevoitor, care ne-a ajutat de la transportul bagajelor la si de la debarcader, ne-a plimbat cu barca proprie si ne-a inlesnit vizita in zona de rezervatie naturala. Toata gospodaria acestor oameni - ce include o curte mare, cu sute de specii de flori si gradina - este amplasata pe malul unui canal cu nuferi si vegetatie specifica Deltei si am petrecut destul timp intr-o atmosfera despre care e greu sa gasesti cuvinte potrivite. Recomand din toata inima aceasta familie, de care ne-am despartit cu promisiunea ferma de a reveni in anii urmatori si de care ne-am atasat in mod deosebit!
CONTACT UNITATE
Felicia
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,