adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Moraru din Sfantu Gheorghe Delta

Sfantu Gheorghe Delta , str. Portului, nr. 293  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile casei Moraru din Sfantu Gheorghe Delta


   Sorina din Horezu
nota: 10
schedule sejur: 22.06.2017 - 26.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Atmosfera de relaxare si liniste din casa &curte gazdele prietenoase si foarte flexibile la cele mai diverse solicitari ale vizitatorilor. Toate facilitatile puse la punct, curatenie peste tot, bucataria dotata. Curtea casei este cel mai relaxant loc pentru petrecerea orelor toride ale amiezii - umbra de nuc si vita de vie, iar coltul (natural) de nisip este ideal pentru pici
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista minusuri sau recomandari de imbunatatire
Răspunsul unității:
Ne bucuram mult că am reușit să vă facem concediul cat mai plăcut.Si voi sunteți oameni minunați.va așteptăm cu drag oricând.
   Alina din Timisoara
nota: 9.7
schedule sejur: 26.06.2016 - 01.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Atmosfera relaxata, acces la tot ce ai putea avea nevoie, gazda (Diana) foarte prietenoasa, deschisa, de ajutor, curatenie, mancare foarte buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ne-am simtit foarte bine la voi. Ne-am relaxat si incarcat bateriile la maxim. Casa si camera sunt exact ce aveam nevoie, iar Diana a fost de mare ajutor in orice problematica. Nu avem niciun minus de adus in discutie, dar avem o mica sugestie: la camerele cu vedere spre curte ar prinde bine draperii opace (sau mai putin transparente) :)
Răspunsul unității:
Ne bucuram enorm ca am reusit sa va oferim un concediu minunat,cuvintele dumneavoastra ne-a umplut sufletul de bucurie.Va multumim pentru sugestie,in teorie sunt acele draperii in practica s-a uitat sa se puna.Va multumim oricum pentru intelegere.
   Paul C. din Iasi
nota: 9.3
schedule sejur: 10.09.2014 - 14.09.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste, servicii bune, asezare placuta.
CONTACT UNITATE
Naum Anamaria
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,