adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Miky din Sfantu Gheorghe Delta

Sfantu Gheorghe Delta  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile casei Miky din Sfantu Gheorghe Delta


   Eugen din Brasov
nota: 7.8
schedule sejur: 25.06.2015 - 30.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, Gazda gateste excelent,curte, foisor.
Dotari echivalent 2 stele.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa accesorilor de baie, lipsa suport pentru dus (destul de incomod sa faci dus cu el in mana si nici nu e scump)
   Adina din Cluj-napoca
nota: 9.2
schedule sejur: 25.08.2014 - 29.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere curate, mancare foarte buna (pana si prietenul meu, caruia nu ii place in mod normal pestele, a fost incantat), preturi rezonabile.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mobilier modest (daca doriti lux, nu e locul potrivit pentru dvs.), ar fi bine sa fie perdele la dus, sa nu uzi toata baia (am uitat sa mentionez asta gazdelor).
   Lucica-maria din Galati
nota: 3.5
schedule sejur: 22.08.2014 - 26.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Marea și delta.
thumb_down
Aprecieri negative:
Improvizații și prost gust. Mobilier de proasta calitate, lipsa dulapurilor, lipsa prosoapelor. Prosoape am primit la cerere, unele mici, care nu au fost schimbate pe timpul sejurului. Curtea este ocupata cu tot felul de legume. Frigiderul este foarte mic și multe alte neajunsuri. Nu ni s-a răspuns la solicitarea de cazare; gazda ne-a reproșat ca am rezervat 6 nopți deși se vede ca rezervarea a fost pentru 4 nopți.
   Tutui C. din Sf Gheorghe
nota: 8.8
schedule sejur: 21.07.2014 - 27.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mincare diversa si foarte buna
- preturi ok
thumb_down
Aprecieri negative:
Dulapul era ocupat, cu lucrurile gazdei, probabil
   Marius din Nürnberg/germania
nota: 9.8
schedule sejur: 01.06.2014 - 03.06.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Comunicare: 10
Gastronomie: 10+
thumb_down
Aprecieri negative:
Niciun pret afisat pe platforma turistica. Cu toate acestea, pretul a fost unul mai mult decat decent, iar serviciile oferite au fost cu mult peste pretul oferit :)
CONTACT UNITATE
Savencu Mitache
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,