adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa de vacanță Briza Marii din Sfantu Gheorghe Delta

Sfantu Gheorghe Delta , str. a-ll-a, nr. 320  
Nota 9.6/10 Excepțional !
16 recenzii
Silvana din Timisoara (24.07.2017)

Ne-a placut foarte mult cazarea in Sfantu Gheorghe: - proprietarii sunt oameni tare de treaba; - camera foarte curata si cu toate cele necesare, ne-am simtit foarte confortabil; - bucatarie utilata, ne-am pregatit micul-dejun si l-am servit in fiecar...

​Capacitate: 6 adulți și 3 copii în 3 spații de cazare.
Casa este situata la 5 minute de pontonul unde acosteza nava de pasageri,foarte aproape de centru.
Pentru confortul dvs.camerele dispun de baie propie,apa calda,frigider,aer conditionat,tv si internet wireless.
Turistii au acces la bucatarie ,terasa si gratar.
La cerere se organizeaza plinbari cu baraca in delta dunarii si transport Murighiol sau Mahmudia
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check internet wireless
  • check se accepta animale
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check terasa
  • check gratar/barbeque

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,