adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Cu Nuferi din Sfantu Gheorghe Delta

Sfantu Gheorghe Delta , str. a 4 a, nr. 21  
Nota 9.5/10 Excepțional !
35 recenzii
Ayla din Constanta (24.06.2017)

Camere spațioase, curate, camera noastră a fost cu vedere la un canal cu nuferi albi. Am avut apa caldă la orice ora. Gazda foarte primitoare, mâncarea foarte bună.

​Capacitate: 14 adulți și 4 copii în 5 spații de cazare.
O casa plina de flori aflată pe marginea unui canal cu nuferi,sălcii,doua foisoare dotate cu vitrina frigorifica , in care puteti sa vă relaxați sau servi masa ,un podet de unde puteti pescui,trambulină pentru copii,camere mari dotate cu : aer conditionat,internet,tv,baie propie.Deținem bărci pentru transfer de la Murighiol sau Mahmudia si retur.Facem plimbari cu barca pe traseele din delta.Deținem masina pentru transportul la plaja.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check transport auto
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check râu în curte
  • check echitatie
  • check internet prin cablu
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check teren de sport
  • check terasa
  • check ferma proprie
  • check foisor in curte
  • check living
  • check sala de mese
  • check loc amenajat de joaca

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Dragos sau Dana
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,