adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Alb-Albastra din Sfantu Gheorghe Delta

Sfantu Gheorghe Delta , str. II, nr. 24A  
​Capacitate: 16 adulți în 8 spații de cazare.
Noua locatie ,Casa Alb Albastra din Sfantu Gheorghe Delta, va ofera cazare in camere dotate cu pat matrimonial si baie proprie(pat suplimentar la cerere), apa calda 24h, terasa, internet wireless, foisor cu tv, loc de joaca pentru copii( trambulina, topogan, jucarii)
La cererea dumneavoastra asiguram pensiune completa sau demipensiune ,meniuri din peste traditionale,sau preparate din carne la cerere .
Bucataresele noastre Nicoleta,Adriana si tanti Viorica va asteapta cu diferite surprize!
Detinem ambarcatiune de agrement si va oferim posibilitatea sa observati indeaproape flora si fauna deltei,organizand plimbari pe traseele turistice din delta dunari.
Oferim transport la mare si retur ,cu acel numit Trocarici(pe care il detinem).
Va asteptam cu drag la noua Casa Alb Albastra .

Posibilitate de transfer:Murighiol-Sf.Gheorghe, Mahmudia-Sf.Gheorghe....si retur.

Va asteptam!
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check internet wireless
  • check se accepta animale
  • check gradina/curte
  • check terasa
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check loc amenajat de joaca
  • check bar

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check baie in camera

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Dragos
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,