adaugă o unitate turistică
search
date_range

Camere de închiriat Casa Maria din Sfantu Gheorghe Delta 3 grade grade grade

Sfantu Gheorghe Delta , str. Principala ( A I-a ), nr. 141  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile camerei de închiriat Casa Maria din Sfantu Gheorghe Delta


   Lazăr A. din Cluj-napoca
nota: 10
schedule sejur: 17.08.2015 - 25.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Condițiile de cazare au fost impecabile: curațenie, produse de toaleta, linște etc.
Punctul forte al Casei Maria îl constituie proprietarii alături de cele doua bucătărese. Aceștia sunt amabili și cunosc foarte bine Delta. (Noi am profitat din plin de cunoștințele domnului Barbu, care ne-a dat foarte multe informații utile.) Bucătăresele sunt excepționale. Am mancat cele mai bune feluri de pește (gatite specific locului, proaspete, din belșug, alte feluri la fiecare masă).
Bucătăria, cu toate utilitățile, a fost la dispoziția noastră pentru prepararea micului dejun.
Vila este situată la jumătatea distanței dintre camping și centrul localității.
Înainte să ajungem doamna Barbu a fost mereu disponibila telefonic și ne-a asigurat, cu amabilitate, de fiecare data când am sunat, că totul este în regulă. Recomandam cu drg!
   Sorina din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 14.08.2015 - 20.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Casa Maria arata extraordinar, este intretinuta foarte bine, utilitatile din camera sunt complete (frigider, tv, uscator de par, AC) baia si bucataria complet echipate, spatiul exterior superb amenajat, personalul extrem de amabil. Multumim inca o data pentru placuta experienta!
thumb_down
Aprecieri negative:
Datorita faptului ca am rezervat in plin sezon am obtinut o camera cu 2 paturi single ce nu puteau fi unite (pretul egal cu al unei camere cu pat dublu) dar ne-am asumat in cunostinta de cauza acest lucru. Nu stiu daca optiunea de a ni se face curatenie in camera (macar o data la 3 zile) exista fiindca nu am solicitat acest lucru.
Răspunsul unității:
Buna ziua,

Va multumim! Feedbackul dvs este foarte important pentru noi. Ne bucuram ca ati fost multumita de sejurul petrecut la noi. Vom lua in considerare lucrurile de imbunatatit pentru a crea pentru clientii nostri o experienta de neuitat.

Multumesc,

Vila Maria
   Daniela T. din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 22.08.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
După ce am făcut rezervarea pe site, am fost contactata telefonic direct de proprietar care m-a informat ca de fapt nu mai are locuri disponibile.
   Catalin T. din Rm.valcea
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 14.09.2014
thumb_down
Aprecieri negative:
Am lansat o rezervare ferma dar nu am primit nici un raspuns, pentru ce mai exista rezervare on-line daca propritarii de pensiuni nici nu se sinchisesc sa raspunda? lipsa de respect pentru turisti!
   Corina G. din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 18.07.2014
thumb_down
Aprecieri negative:
Am solicitat cazare, nu am primit niciun raspuns.
   Florian din Timisoara
nota: 9.7
schedule sejur: 15.08.2013 - 18.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vila intradevar arata mult mai bine decat in poze iar proprietarii sunt niste oameni extraordinari . Mancarea este excelenta si doar preparate din peste . Planuim sa ne intoarcem si la anul tot aici .
   Bianca din Sibiu
nota: 8.8
schedule sejur: 27.08.2012 - 31.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Unitatea de cazare arata mai bine decat in pozele de prezentare, personalul este foarte amabil iar mancarea - delicioasa!
CONTACT UNITATE
Maria Barbu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,