Motel Dracula din Selimbar grade grade

Selimbar, sat Șelimbăr, str. Mihai Viteazu, nr. 269  
la aproximativ 4.5 km de centrul localității Sibiu
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.

Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

   Madalin din Rm Valcea
nota: 7.33
schedule sejur: 16.11.2018 - 17.11.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Parcare
thumb_down
Aprecieri negative:
Este ceva mediu spre modest.
   Gabriel din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 16.06.2018 - 18.06.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul foarte atent, amabil si totusi discret. Camere mari, spatioase, curate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nemultumiri, doar o singura sugestie: camera fiind destul de mare ar trebui un televizor putin mai mare.
   Marinela Daniela M din Ploiesti
nota: 7.5
schedule sejur: 01.09.2017 - 03.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ospitalitatea si amabilitatea personalului, balcon cu vedere spre rasarit, liniste si posibilitatea de a manca la restaurantul de la parter. Am apreciat intentia de a primi o camera decenta.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar fi de dorit sa se faca reparatii - la camera 22, parca, imediat dupa oficiu, salteaua ar trebui schimbata (cam toate ar trebui schimbate, mobilierul fiind atins de patina timpului, covorul are pete de praf, de la trafic), iar peretele dinspre baie, datorita umezelii, a inceput sa-si piarda tencuiala. Cred ca o mana gospodara ar gasi cum sa indrepte prin retusuri aceste neajunsuri. Un lac pe mobila, o spalare a covoraselor, o reparatie a peretilor si deja lipsurile ar deveni plusuri.
   Felicia din Targu Jiu
nota: 7
schedule sejur: 16.05.2017 - 17.05.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere curate
- personal primitor
thumb_down
Aprecieri negative:
Fiind un grup de 50 de persoane mă așteptam la reducerea de 10%, cum scrie pe site, dar nu am primit bonus decat camera soferului.
Răspunsul unității:
Ne pare rau de inconvenientul cu reducerea de grup dar am verificat toate postarile noastre pe WEB si nu am gasit nicaieri o mentiune cu reducerea de 10% pentru grupuri.In functie de perioada si detaliile de cazare, grupurile obtin reduceri individualizate care sunt comunicate in scris, ceea ce sa intamplat si in cazul de fata.Pentru plusurile :camere curate si personal primitor, multumim doamnei Paunescu, dar marturisim ca ne-am fi asteptat la o notare mai generoasa.
   Anișoara Cristina din Bicaz Chei
nota: 10
schedule sejur: 13.05.2017 - 14.05.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost un grup cazat spre părerea de rău a noastră, doar pt o singura seară. În primul rând primirea foarte caldă din partea proprietarului precum și al personalului. Curățenia, mâncara delicioasă și zâmbetele​ care ne.au înconjurat ne.au făcut să promitem să revenim.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am observat nimic nemulțumitor.
   Minel Dorin din Petroşani
nota: 9
schedule sejur: 18.10.2014 - 19.10.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Grup de 39 elevi, 4 profesori şi un şofer. Este locaţia perfectă pentru un popas de o zi. Liniste, aspect plăcut, curăţenie,apă caldă, spatiu mare de parcare.
thumb_down
Aprecieri negative:
N unele camere nu a fost căldură
   Noemi din Cluj-napoca
nota: 8.33
schedule sejur: 13.07.2013 - 14.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de Sibiu
-camere spatioase si curate
thumb_down
Aprecieri negative:
Restaurantul care exista in unitate nu serveste decat mic dejun si asta a constat doar in crenwust si omleta
   Stefan S din Virtoape
nota: 9.17
schedule sejur: 02.02.2013 - 03.02.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, liniste, aspect placut.
thumb_down
Aprecieri negative:
Usa de la baie nu avea maner, suportul de dus era rupt.
   Elena E din Rm. Sarat
nota: 8.33
schedule sejur: 27.07.2011 - 28.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Manacare foarte buna la un pret accesibil tuturor buzunarelor,
- curatenie,
- spatiu mare de parcare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu mergea cablul tv,
- netul venea in valuri.
   Turist din Ploiesti
nota: 9.17
schedule sejur: 24.04.2010 - 25.04.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Puncte tari: pretul / camera; pretul/ meniu la restaurant, facilitatile oferite pentru grupuri organizate de elevi, promptitudinea in servire.
Felicitari D-lui Matei Si Personalului Care Deserveste Unitatea!
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.