adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Navona din Saturn 3 grade grade grade

Saturn , Corneliu Coposu, nr. 12 G  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.8/10 Excepțional !
7 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(4 recenzii din 7).

record_voice_over Personal:10
insert_emoticon Servicii:10
lightbulb_outline Curățenie:10
weekend Confort:10
monetization_on Prețuri:10
location_on Localizare:8.8

Recenziile vilei Navona din Saturn


   Anisoara din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 18.08.2016 - 23.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aspectul exterior : ingrijit, curat, frumos;
- linistea (se auzeau pasarelele cantand);
- parcare in curte;
- gratar/barbeque;
- camerele curate, mobila in perfecta stare;
- fiecare camera are o bucatarie proprie
- internet WI-FI
thumb_down
Aprecieri negative:
Strada de acces cu gropi si mizerie DAR E responsabilitatea primariei !
- pentru turistii nefumatori - mai mult respect din partea turistilor fumatori : exista loc de fumat in curte ( nu doar in fata camerei de cazare )
   Corina din Cluj Napoca
nota: 9.7
schedule sejur: 08.08.2016 - 14.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mergem al doilea an la rand si totul a fost perfect:curatenie, liniste, loc de joaca pentru copii
   Daniela Ana din Galati
nota: 10
schedule sejur: 03.08.2016 - 10.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazare, servicii foarte bune;parcarea privata; linistea. Felicitari!
thumb_down
Aprecieri negative:
Daca ar fi existat posibilitatea de a fi putut oferi si micul dejun ar fi fost excelent.
   Alin D. din Satu Mare
nota: 10
schedule sejur: 23.06.2016 - 26.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ospitalitatea si conditiile plus calitate fata de pret.
   Bogdan din Bucuresti
nota: 7
schedule sejur: 27.08.2015 - 02.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenia
Dotarea cu ustensile a bucătăriei
Grătarul din gradina
Amplasarea locației - relativ aproape de plaja, într-o zona liniștită și ferita de zapaceala stațiunii Saturn
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa prosoapelor, a hârtiei igienice și a săpunului - deși le aveam pe ale noastre cred ca ar fi fost un plus sa vedem ca proprietarul se gândește la nevoile turistului cazat
Nu exista cadă la dus - pentru noi nu a fost ceva în neregula doar ca la un moment dat te cam plictisești sa cureți apa după utilizarea dusului
Faptul ca se fumează și fumul de țigară intră instant în camere (noi nu suntem fumători - acest aspect m-a deranjat pe toată perioada concediului - se fumează inclusiv în zona comună pentru servirea mesei
Doamna Luminița, deși este o persoană amabilă și plăcută trebuie să înțeleagă că turiștii vin în vacanță sa se relaxeze, nu sa fie urmăriți la fiecare mișcare pe care o fac. Am mai fost la pensiuni unde proprietarii locuiau în aceeași cladire, însă aceștia erau foarte discreți și interveneau doar dacă simțeau ca cineva are nevoie de ajutor. Aici însă ne-am simțit urmăriți ca nu cumva sa stricam, sa spargem, sa deranjam - ceva mai multa discreție nu ar strica.
Prezentarea ustensilelor din camera mi s-a părut exagerata - ne - au fost numărare și prezentate furculitele, lingurile etc și am fost avertizate ca la plecare trebuie sa fie fix la fel, acest lucru mi s-a părut destul de jignitor.
Lenjeria a fost schimbata la cerere - mi s-ar fi părut normal sa se schimbe obligatoriu măcar la 2-3 zile ținând cont ca eram la mare.
Utilizarea bucătăriei din interiorul camerei trebuie sa se facă doar fără a se pata aragazul - proprietarul a cerut sa fim foarte atenți la utilizarea acestuia.
   Miron Gheorghe M. din Craiova
nota: 7.2
schedule sejur: 01.08.2015 - 09.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Clădirea este nouă şi curată. Minusurile ţin mai degrabă de staţiune. Oricum lărgimea şi fineţea plajei,plus peisajul compensează iluminatul public deficitar, trotuarele `suferinde` şi lipsa acută a coşurilor de gunoi.
thumb_down
Aprecieri negative:
Poate ar trebuie să se renunţe la prezentarea inventarului, ca în vremurile demult apuse. E un pic stînjenitor pentru turist.
   Adelina N. din Voluntari
nota: 9.8
schedule sejur: 29.07.2015 - 02.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditiile de cazare excelelnte, confort maxim, curatenie de prima clasa. Totul este nou si pentru amenajare se pare ca proprietarul a folosit produse de calitate, incepand cu mobila si terminand cu vasele pentru gatit. Am fost f.placut surprinsi, nu am mai intalnit pana acum asemenea conditii, nici macar la hotel. Pretul este perfect justificat. Statiunea Saturn, in schimb, este neglijata de Primaria Mangalia.
CONTACT UNITATE
Luminita și Sandu oltean
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,