adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Navona din Saturn 3 grade grade grade

Saturn , Corneliu Coposu, nr. 12 G  
Nota 9.7/10 Excepțional !
7 recenzii
Anisoara din Bucuresti (18.09.2016)

- aspectul exterior : ingrijit, curat, frumos; - linistea (se auzeau pasarelele cantand); - parcare in curte; - gratar/barbeque; - camerele curate, mobila in perfecta stare; - fiecare camera are o bucatarie proprie - internet WI-FI

​Capacitate: 27 adulți și 8 copii în 10 spații de cazare.
Localizare: Vila este amplasata la cca 350 m de malul mării, într-o zonă foarte liniștită, cu multă verdeață, ușile și geamurile asigurând eliminarea totală a zgomotelor. Ca punct de reper, vila se află la cca 150 m de magazinul Kaufland deschis in august 2016.
Dotări: Vila are 3 camere pentru 2 persoane (1,2,6), 5 camere pentru 3 persoane, (3,4,5,8,9) o garsomiera pentru 3 persoane (7) si un apartament cu 2 camere. Vila a fost reparata integral ( schimbari totale, 100%) in 2014.Absolut totul este nou, nimic nu a mai ramas din vechea vila, cu exceptia zidurilor.
Fiecare camera are bucatarie proprie dotata cu frigider, aragaz, cuptor microunde, veselă (A nu se face prăjeli in cameră, pentru acestea existînd afară plite cu gaz si un grătar suficient de mare, toate aflate pe terasă.) In camere sunt instalate televizoare cu led, iar in apartament sunt amplasate un număr de 3 televizoare..Camerele au baie proprie, cu apă caldă si rece permanent.
La etaj există o terasă unde este pozitionată o măsuță, unde se poate servi masa.Pentru parter masuțele sunt poziționate în fata camerelor.
Vila are o parcare in curtea vilei pentru 10 mașini, suficient pentru toti turiștii care se cazează intr-o anumită perioadă.
Tot in curte se află si terasa ( acoperită de un cort) unde se poate servi masa atunci când se pregăteste mancare afară ( preparată la aragaz sau pe grătar)
In aceiași curte există amenajat si un spatiu vede ( flori, pomisori, gazon etc), dar și un spațiu de joacă pentru copii pavat cu dale de cauciuc pentru protecția acestora.

NOTĂ:
În camera dublă ( cu pat matrimonial) se pot caza maxim 2 adulti si un copil pîna la 7 ani;
- În camera tripla se pot caza maxim 3 adulti si un copil pînă la 7 ani;
- În apartament se pot caza maxim 4 dulti și un copil până la 7 anii
.- Rezervările se fac cu achitarea unui avans de 25% din valoare. Rezervarea anulată atrage pierderea avansului, dacă renunțarea se face în mai puțin de 20 zile..
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check cutie de valori
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check terasa
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check seif la receptie
  • check loc amenajat de joaca

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check seif in camera
  • check camere cu balcon
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Luminita și Sandu oltean
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,