Vila Navona din Saturn grade grade grade

Saturn, Corneliu Coposu, nr. 12 G  
Anisoara din Bucuresti

- aspectul exterior : ingrijit, curat, frumos; - linistea (se auzeau pasarelele cantand); - parcare in curte; - gratar/barbeque; - camerele curate, mobila in perfecta stare; - fiecare camera are o bucatarie proprie - internet WI-FI

​Capacitate: 27 adulți și 8 copii în 10 spații de cazare
Localizare: Vila este amplasata la cca 350 m de malul mării, într-o zonă foarte liniștită, cu multă verdeață, ușile și geamurile asigurând eliminarea totală a zgomotelor. Ca punct de reper, vila se află la cca 150 m de magazinul Kaufland deschis in august 2016.
Dotări: Vila are 3 camere pentru 2 persoane (1,2,6), 5 camere pentru 3 persoane, (3,4,5,8,9) o garsomiera pentru 3 persoane (7) (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check cutie de valori
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check seif la recepție
  • check terasă

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check internet în camera
  • check seif în cameră
CONTACT UNITATE
Sandu Oltean
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.