adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Borbel Daniel din Saturn

Saturn , str. Faleza Saturn, nr. 9 D  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.6/10 Excepțional !
21 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(6 recenzii din 21).

record_voice_over Personal:10
insert_emoticon Servicii:9.8
lightbulb_outline Curățenie:9.8
weekend Confort:9.8
monetization_on Prețuri:8.7
location_on Localizare:9.7

Recenziile vilei Borbel Daniel din Saturn


   Corina din Baia Mare
nota: 10
schedule sejur: 26.06.2017 - 06.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasament, curatenie, discretie, promptitudine
   Silvia din Deva
nota: 10
schedule sejur: 01.09.2016 - 07.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenie exemplară,foarte aproape de plaja! Familia Borbel super primitori! Ne-am simțit foarte bine la dânșii! Recomand cu drag și încredere tuturor!!!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nimic de reproșat! Totul a fost impecabil!Se ocupă foarte bine de oaspeți!!
   Manuela C. din Brasov
nota: 8.8
schedule sejur: 08.08.2016 - 13.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost foarte bine
   Gabriel din Gilau
nota: 9
schedule sejur: 18.07.2016 - 25.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Va mutumim, o sa revenim.
   Ana Maria V. din Craiova
nota: 10
schedule sejur: 02.08.2016 - 08.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Super locatie, proprietari foarte de treaba, curatenie, un loc deosebit unde o sa mai mergem cu mare drag. Multumim pt.un sejur asa frumos!!!
   Alina din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 11.07.2016 - 17.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, opsitalitate, distanta fata de plaja (foarte aproape), linistea, discretie.
   Rodica din Drobeta Turnu Severin
nota: 10
schedule sejur: 01.08.2015 - 03.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia, amabilitatea si promtitudinea proprietarilor, distanta foarte mica fata de plaja, centru si alte puncte de distractie.
   Alin Petre C. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 05.07.2015 - 15.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Tot ce e pe prezentare este foarte real,propietarii oameni de nota 10.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu.
   Dragoș U. din București
nota: 9.2
schedule sejur: 09.07.2015 - 13.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ideal pentru o familie cu copil/copii, deoarece are loc de joacă amenajat, precum și distanță foarte mică atât de plajă cât și de parcul de distracții din centrul stațiunii. Personalul este foarte amabil, receptiv și prompt, la singura problemă semnalată proprietarului (se blocase telecomanda aerului condiționat) a venit în două minute în cameră cu altă telecomandă. Curățenie impecabilă și camere spațioase sunt de asemenea de trecut la plusuri.
thumb_down
Aprecieri negative:
Se poate parca doar pe strada principală (Coposu) sau pe iarbă. De asemenea, ca sugestie, o îmbunătățire ar putea constitui o perdeluță pentru dușul din baie. Dar sunt considerente minore față de impresia generală, care este foarte bună.
   Ioan C. din Brasov
nota: 9.8
schedule sejur: 01.09.2014 - 06.09.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confort,foarte aproape marea,liniste
   Alexandra din Zalau
nota: 9.7
schedule sejur: 19.07.2014 - 26.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasarea vilei
- curatenia din camera si din vila
- mobilier nou, modern
- mini bucataria de la parterul unitatii
thumb_down
Aprecieri negative:
Nimic de comentat
   Adrian din Buc
nota: 8.5
schedule sejur: 27.06.2014 - 30.06.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie impecabila. Acces rapid plaja
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa cabinei de dus si obligativitatea noastra de a sterge pe jos. Scurgerea apelor nu se facea impecabil . Lipsa unui mic dejun.
Răspunsul unității:
Nu poti avea lipsa ceva ce nu scrie ca oferi.....de ce nu a scris ca imi lipseste si un mercedes S class...cred ca a omis.....Noi ne ocupam numai si numai de cazare.Va multumim si va mai asteptam....
   Ovidiu F. din Brasov
nota: 10
schedule sejur: 01.09.2013 - 06.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
1.Personalul unitatii,serviciile,curatenia-ireprosabile;foarte aproape de plaja
2.Camerele foarte confortabile
3.Raport calitate -pret-bun
   Roxana din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 29.08.2013 - 04.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie impecabila atit in camere cit si in spatiile comune
-comportament politicos si prietenos fata de turisti a proprietarului si a personalului
thumb_down
Aprecieri negative:
Statiunea este neingrijita , spatii verzi inexistente , multe hoteluri/vile parasite si/sau in constructii neprotejate
-plaja este neingrijita , cosuri de gunoi insuficiente , unele terase sint insalubre , toalete in nr foarte mic
   Mircea I. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 14.08.2013 - 18.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte buna organizare, atmosfera relaxata, linistita !
Curatenie exemplara, dotari care pot asigura tot comfortul.
Distanta de plaja este extrem de mica, aprox. 1 minut de plaja Adria, si 2-3 minute de plaja din fata hotel Hora.
Daca toate locatiile ar fi ca aceasta, turismul romanesc ar fi de top ! Proprietarul este bun manager, pacat ca nu sunt mai multi de aceasta calitate pe plaiurile noastre. Regret ca vara este pe sfarsite si revin doar in august la aceasta vila.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cat de chitibusar as fi nu pot gasi minusuri. As sugera ca in locul racitoarelor sa puna mini-frigidere.
   Ioana G. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 05.08.2013 - 09.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Buna ziua, nu am ce comenta, totul a fost ok, noi am fost 3 persoane cazate intr-o camera si a fost suficient, speram ca la anul tot acolo sa mergem si sa stam tot in aceeasi camera cu vedere la mare. Multumesc pt cazare si succes in continuare.
   Ioana din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 07.07.2013 - 12.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal de nota 10, curatenia la fel (iti era mila sa si calci), camerele frumoase si spatioase, distanta foarte mica pana la plaja (inteleg cei care au copii :), orice aveai nevoie foarte aproape!
Multumim D-lui Borbel si vom reveni negresit!
   Roxana din Iasi
nota: 9.7
schedule sejur: 24.08.2012 - 29.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mobilierul modern
- aparatura electronica de foarte buna calitate-a/c;lcd;radio,etc
- curatenia impecabila -realizata zilnic
- dotarea camerelor - plasa insecte , papuci interior , prize suficiente
- magazin alim,legume,fructe,cafea la parterul cladirii
- atitudinea proprietarului si a personalului fata de turisti
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa parcare proprie
   Mihai S. din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 09.08.2012
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am primit nici un fel de raspuns prin mail de la vila respectiva, iar la telefon am sunat de cel putin 3 ori si nu au raspuns.
Răspunsul unității:
Nu a facut nici o rezervare,a intrebat ce oferta de pret ii fac la 4 zile ???,cu chit ca pretul era afisat, si nu a sunat- chiar el scrie ca nu a facut rezervare telefonica ,incercati sa dati tel la nr 0217250964 sa vedeti ca nici macar nu suna telefonul.
Rog cei care nu au ce face sa stea in legea lor. Oameni care nu au ce face.... Daca dorea sa vina la mare mai aveam si alte telefoane ,dar raspund la telefon,interesul e sa am plin .
   Corneliu Ionut din Iasi
nota: 7.5
schedule sejur: 23.06.2012 - 30.06.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele foarte frumoase, aproape de plaja.
thumb_down
Aprecieri negative:
Am cerut schimbarea lenjeriei dupa 3 zile, mi s-a raspuns ca in perioada cand am fost eu (sfarsitul lunii Iunie) nu se schimba, ci in sezon.
Dupa 5 zile copilul a vomat pe cearceaf, am intrebat daca imi schimba cearceaful si a fost schimbata lenjeria cu alta folosita (se vedeau 2 pete si se simtea miros de transpiratie)
Curatenia zilnica inseamna sa se ridice gunoiul din camera si atat. Doar la cerere se da cu aspiratorul, totusi fiind la mare, nisipul in camera apare fara sa vrei, ar trebui aspirat zilnic.
Pentru 3 stele cam lasa de dorit ... Strict legat de curatenie.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Revin cu update la ceea ce a spus Unitatea, [U] reprezinta comentariul lor si [R] este raspunsul meu:


[U] Domnul Balan Corneliu Ionut a venit la mare pt o oferta la pret redus , care a costat putin fata de serviciile si dotarile camerelor pe care le are vila

[R] Am venit exact cu oferta listata pe site pentru perioada iunie. Iar pretul care l-am platit, 600 RON pentru 7 nopti, este acelasi cu pretul de la hotelurile de 3 stele ... in perioada respectiva cand am fost cazat la dumneavoastra.


[U] Dorea cam multe comparativ cu ce a platit , inclusiv a avut acces la aer conditionat fara sa i se ceara un ban in plus .

[R] Listat in descriere: FACILITATI IN CAMERE: aer conditionat, Frigider in camera
Frigiderul este un racitor, deci puteti updata ca Frigider in cladire (cucineta)

Mi s-ar fi parut (si mi se pare) o mare magarie sa cereti bani in plus pentru facilitate deja listate …

[U] Am facut tot posibilul sa multumesc turistul dar se vede rasplata ,si sarac si fudul ,sa nu mai zic de mizeria pe care a lasat-o in camera ,si dupa ce i s-a zis ca nu e voie sa maninci in camera mai ales ca vila e dotata cu o chicineta si o superba terasa acest om a venit la mare sa cumpere mincare de la un marchet mare din Mangalia si sa manince in camera

[R] Eu cand am sunat am spus ca am copil mic.
Iar legat de mancatul in camera, v-am explicat ca aveam copilul bolnav, pentru ca am stat la terasa unde era curent si a facut febra. Mancarea o cumparam de la restaurant ( daca tineti neaparat va arat bonurile, extrasul de cont ca am platit cu cardul) si intradevar ii dadeam copilului sa manance in camera pentru ca el fiind bolnav nu puteam sta afara sa ii dau mancare.
Apropo de marchet, a deranjat faptul ca am fost in Mangalia si am cumparat apa, bere de acolo si nu de la magazinul de la parter, unde era mai scump.

[U] Nu se poate sa iti bati joc de munca unui om mai ales in ce curatenie a intrat,plus ca avea un copil foarte galagios si deranja ceilalti turisti fara sa ii pese

[R] Nu tin minte sa imi fi spus ca am deranjat ceilalti client, ba din contra vorbisem si cu domnii de la Bucuresti cu gemenele, si ei mi-au spus ca nici nu au observant ca am copil mic.
Daca nu stiti, copii mici mai fac si mofturi, plus ca in momentul cand sunt bolnavi e mai dificil cu ei.
Daca v-a deranjat trebuia sa imi fi spus atunci.
Dar daca dumneavoastra spuneti ca era foarte galagios ... atunci inseamna ca nu stiti ce inseamna sa ai copil mic.

[U] Legat de schimbarea lenjeriei domnul e un foarte mare mincinos deoarece i s-a schimbat lenjeria cu una curata si nefolosita

[R] Abia dupa ce copilului i-a fost rau si a vomitat pe lenjerie aceasta a fost schimbata.
Unul din criteriile de clasificare a stelelor este:
Servicii de housekeeping zilnice. Lenjeria de pat, prosoapele si halatele trebuie sa fie de culoare alba, trebuie schimbate dupa fiecare turist, iar daca sejurul este mai lung, dupa cum urmeaza:
- la hotelurile de 4-5 stele lenjeria si prosoapele se schimba la 2 zile, iar halatele la 3 zile;
- la hotelurile de 3 stele lenjeria se schimba la 3 zile iar prosoapele la 2 zile;
- la hotelurile de 1-2 stele lenjeria se schimba la 4 zile iar prosoapele la 3 zile.
Nu inteleg cum de unitatea dumneavoastra a primit 3 stele ...
Sursa: http://www.divahair.ro/lux/afla_ce_spun_stelele_despre_un_hotel
Apropo, nu am observat nici un certificat de atestare sau vreo firma exterioara ca acolo este Vila Borbel... dar trecem peste asta, poate inca nu exista.
Daca dumneavoastra stiti ca lenjeria se schimba la 7 zile ( eventual dupa ce pleaca clientul, care poate sa stea si 10 zile) va rog sa publicati adresa de unde aveti aceasta informatie

[U] Domnul mai sus mentionat habar nu are ca a fost intr-o vila particulara si a profitat de conditii mult mai bune fata de ce a plus a mai primit si o zi gratis , care nici macar nu o merita ,fata de alti clienti cu bun simt. A facut Iasul de ris cu deranjul , ordinea , mincatul in camera in camera si in societate.

[R] Nu cred ca eu am facut Iasul de ris , ba din contra dumneavoastra m-ati convins ca in Romania nu exista standarde europene de cazare. In felul acesta nu voi mai vizita litoralul romanesc prea curand, mare pacat pentru ca am ales vila dumneavoastra sperand ca la particular e altfel fata de hotel, dar concluziile le trageti singuri....


Nu mai spun ca la un moment dat apa calda nu mai functiona, a trebuit sa il sun pe domnul Daniel Borbel si sa dea drumul la incalzirea electrica a apei calde . Ar fi trebuit sa fie pe “automat” .... nu “la cerere a clientului”


Deci per total am dat nota 7.5, ceea ce este o nota buna, parearea mea.



Cer unitatii sa publice “programul” de schimbat lenjerie, prosoape, curatenia in camera ( dat cu aspiratorul ) pentru ca din raspunsul lor nu este clar daca un client beneficiaza de aceste servicii pe perioada sederii, si in ce perioada a anului aceste lucruri sunt posibile.
sa fie prezent aici pe site cat si in holul unitatii
Totusi discutam de zona litoralului unde nisipul este prezent, macar aspiratul in camere ar trebui sa fie facut zilnic.
Răspunsul unității:
Domnul Balan Corneliu Ionut a venit la mare pt o oferta la pret redus , care a costat putin fata de serviciile si dotarile camerelor pe care le are vila .Dorea cam multe comparativ cu ce a platit , inclusiv a avut acces la aer conditionat fara sa i se ceara un ban in plus . Am facut tot posibilul sa multumesc turistul dar se vede rasplata ,si sarac si fudul ,sa nu mai zic de mizeria pe care a lasat-o in camera ,si dupa ce i s-a zis ca nu e voie sa manince in camera, mai ales ca vila e dotata cu o chicineta si o superba terasa, acest om a venit la mare sa cumpere mincare de la un marchet mare din Mangalia si sa manince in camera .Nu se poate sa iti bati joc de munca unui om mai ales in ce curatenie a intrat,plus ca avea un copil foarte galagios si deranja ceilalti turisti fara sa ii pese .
Legat de schimbarea lenjeriei domnul e un foarte mare mincinos deoarece i s-a schimbat lenjeria cu una curata si nefolosita
Domnul mai sus mentionat habar nu are ca a fost intr-o vila particulara si a profitat de conditii mult mai bune , a mai primit si o zi gratis , care nici macar nu o merita ,fata de alti clienti cu bun simt.A facut Iasul de ris cu deranjul , ordinea , mincatul in camera in camera si in societate.
Rog turistii care au stat la vila Borbel Daniel din Saturn sa isi spuna parerea.



.........................................................................................................


Ce sa mai comentez ca la piata ,e clar ce fel de om este ,nu te incalzeste nota care o da, e vorba de un regret foarte mare ca ai primit acest gen de om in casa , care nu a inteles ca este o vila particulara , nu intelege sensul cuvintului ,ce sa mai zic ca nu a dat un raspuns clar dupa ce a invinovatit ca i s-a dat o lenjerie folosita , lucruri neadevarate .Ne pare rau ca s-a imbolnavit copilul,dar nu este vina noastra ,un parinte grijuliu isi duce copilul la urgente si ia sfatul medicului, nu il tine in camera si ii aduce pizza sa il faca bine.
Acesti oameni nu au ce cauta pe litoralul romanesc si sa stea in dezordininea si in lumea lor
Cred ca a fost pentru prima data la mare , si nici macar nu a facut comparatie cu alte oferte, in realitate ,nu pe net sau pe reclame.
In legatura cu facilitatile care le-am scris pe site : beneficiezi de ele in mod gratuit nefiind luate in calcul de cheltuieli la inceputul sezonului, si nu e neaparat nevoie de explicatii de gen comercial .
Restul discutiei sunt aberatii si nu are rost sa mai comentam.
   Felicia P. din Cluj-napoca
nota: 10
schedule sejur: 03.08.2011 - 12.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte aproape de plaja,
-are o ambianta placuta cu finisaje moderne si de bun gust,
-curatenie desavarsita.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista minusuri.
Răspunsul unității:
Oameni de nota 10 , cu bun simt ,civilizati , care sau reintors si in sezonul 2012.
Ii asteptam oricind cu placere.
CONTACT UNITATE
Daniel Borbel
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,