De cosmar! Am facut rezervare din iulie platind un avans de 1090 lei cu cardul, pentru perioada 27.08-04.09.2021 (8 nopti), urmand sa platim diferenta la sosire. In ziua sosirii am fost sunati de dna proprietara sa ni se spuna ca ea trebuie sa plece, dar ca va lasa cheia in usa camerei in care vom fi cazati, respectiv camera 1 din corpul 4. Am zis ca e dragut ca a sunat... in fine... am ajuns pe la 15:40, iar cand am deschis usa camerei ne-a izbit un miros puternic de mucegai acoperit de un parfum intepator. Eu personal am o alergie puternica chiar la mucegai... plus ca aveam dupa noi doi copii de un an si de 11 ani. Eu cred ca doamnei i-a fost jena sa ne predea camera cu mucegai si de aia a plecat.. in fine. Am sunat imediat ce am intrat in camera si am mirosit problema, iar doamna a zis ca ce mucegai, ca nu e nici un mucegai. Am intrebat daca au disponibila alta camera, insa a inceput sa imi repete ca nu e nici un mucegai, iar intr-un final a zis ca nu mai are alta camera, dar ca se intoarce imediat sa discutam. La ora 17 am sunat-o din nou. Nu mi-a raspuns, iar noi am hotarat ca nu putem ramane intr-o camera plina de spori de mucegai indoiti cu parfum. Am plecat din locatie lasand cheia in usa, la fel cum am gasit. Pana la ora 20 proprietarii nu au dat nici un semn si am decis sa le scriu pe whatsapp. Dupa cateva minute, m-a contactat proprietarul (desi eu pana atunci vorbisem doar cu proprietara), care parea de treaba la prima comunicare. I-am explicat ca am alergie, nu pot sta ca am crize acute la mucegai, de stranut si lacrimat si ca am plecat sa cautam alta cazare. A zis ca ii pare rau si ca intelege si ca ne auzim a doua zi dimineata sa rezolvam probl avansului. Insa, a doua zi, vazand ca nu da nici un semn, am sunat tot eu, pe la ora 13. A raspuns, si acum avea alta varianta... ca nimeni nu s-a plans pana acum, ca a chemat dsp-ul sa vada si din discutie incerca sa afle daca am filmat/pozat ceva. Toata lumea e de treaba, pana la bani. A zis ca nu ne returneaza toti banii, ca ne retine avansul pt doua nopti, ca asa e contractul. Mentionez ca banii se retin clientului in momentul neprezentarii, insa noi am venit, dar nu se putea sta! fapt pe care nu l-a inteles sub nici o forma. A ajuns chiar sa ma injure ca cer banii inapoi si sa imi spuna sa il dau in judecata daca nu imi convine. Le-am transmis multa sanatate si sa le fie de folos banutii nostri dati degeaba din prima zi de concediu... Si da! avem si poze cu mucegaiul de sub pat! si cu factura in care a scris ca nu am efectuat concediul.