adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Poiana Stanii din Sat Pestera 2 grade grade

Sat Pestera , str. Principala, nr. 66 (la aprox. 8.2 km de centrul loc. Bran)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Poiana Stanii din Sat Pestera


   Carmen din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 11.06.2016 - 12.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O pensiune foarte curată cu o poziție excelenta. Recomand cu mare drag!
Răspunsul unității:
Va mulțumim frumos !
Va așteptam sa reveniti cu drag !
   Marius S. din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 06.03.2015 - 08.03.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost ok. Camerele curate si spatioase. Curatenie in living si bucatarie. Gazda nu ne-a deranjat absolut deloc avand in vedere ca am inchiriat toata pensiunea in regim self catering.
thumb_down
Aprecieri negative:
Singurul minus este izolarea fonica a camerelor care practic nu exista...se aude absolut tot. In conditiile in care se inchiriaza integral nu e o problema....dar daca se inchiriaza individual al trebui sa tineti cont de acest aspect.
   Emanoel Cristian V. din București
nota: 7.3
schedule sejur: 01.05.2014 - 04.05.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu e pensiunea din documentarele care promovează turismul tradițional (oare unde or fi alea?), dar am avut surprize plăcute. Clădirea e frumos amenajată și locația oferă o priveliște frumoasă. E intimă, are o curte în care copiii au alergat și au jucat fotbal pe săturate. Au avut wi-fi fără probleme, iar eu am luat și micul dejun acolo și a fost chiar foarte și destul de variat pentru un mic dejun. Gazda a fost foarte amabilă, fără a fi intruzivă. Nici nu s-a supărat că i-am nenorocit florile cu fotbalul nostru.
thumb_down
Aprecieri negative:
Drumul din Moeciu până în satul Peștera. Nu e de făcut zilnic, nici chiar cu jeep.
CONTACT UNITATE
Boboc Irina
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,