adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Garofita Pietrei Craiului din Sat Pestera 2 grade grade

Sat Pestera , nr. 7 (la aprox. 8.2 km de centrul loc. Bran)  
​Capacitate: 14 adulți și 2 copii în 7 spații de cazare.
Situata intr-o zona in care timpul pare ca s-a oprit in loc, Pensiunea Garofita Pietrei Craiului se afla in sat Pestera la 7km de Moeciu.

Privelistea care ti se deschide in fata ochilor in momentul in care ajungi la pensiune este idilic: m-tii Piatra Craiului in dreapta, m-tii Bucegi in stanga, zona facand parte din rezervatia Piatra Craiului.

Cauti liniste si relaxare? Nu mai cauta, ai ajuns unde trebuie: pensiunea Garofita Pietrei Craiului, dispune de living cu nternet prin wireless, 7 cam duble cu bai proprii,2 bucatarii complet utilate,foisor+gratar .Curte mare si loc de joaca.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check transport auto
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check echitatie
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check terasa
  • check ferma proprie
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check living
  • check sala de mese
  • check semineu
  • check loc amenajat de joaca

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check baie cu cada
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Chitu Adriana
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,