adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Casa Boiereasca din Sat Pestera 3 grade grade grade

Sat Pestera , nr. 94A (la aprox. 8.2 km de centrul loc. Bran)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 8.7/10 Foarte bine
23 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 23).

record_voice_over Personal:8.7
insert_emoticon Servicii:9
lightbulb_outline Curățenie:9
weekend Confort:8
monetization_on Prețuri:9
location_on Localizare:8.7

Recenziile pensiunii Casa Boiereasca din Sat Pestera


   Mircea din Cumpana
nota: 7.2
schedule sejur: 18.04.2017 - 23.04.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este poziționată foarte bine ,astfel încât să ai o priveliște superbă și toate camerele .are masa de biliard și pingpong, loc de joaca pentru copii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mincarea nu este punctul forte al pensiunii, meniu slăbuț, camerele ar trebui sa fie cu finisaje mai bune pentru 3stele...grup sanitar destul de mic, fără ventilator de aerisire.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Mâncarea ,confortul camerei
Imagini actualizate din locație la 1an cel puțin.
Răspunsul unității:
Draga Client,
Va multumim pentru vizita!
Intrucat opinia clientilor ne ajuta sa fim mai buni, ne-ar fi de mare folos sa ne detaliati opinia legata de meniul slabut, si anume: preparatele au fost de slaba calitate, care preparate, ce am putea imbunatati ori meniul nu era suficient de variat pentru gusturile dvs.

Precizez din start ca nu este obiectivul nostru sa avem un meniu stufos, preferam sa avem in meniul a la carte cateva feluri de baza din fiecare categorie (pui,porc, traditional, vegetarian) dar care sa fie gatite corespunzator. Pentru acuratete totusi, m-am uitat pe meniul a la carte si avem: 8 preparate la gustari reci, 4 gustari calde, 3 feluri de peste, 4 preparate din categoria specialitatile casei, 7 preparate din categoria traditionale, 9 preparate din categoria gratare, 3 tipuri de mixt platouri calde, 7 preparate la categoria vegetariene, plus garnituri, salate, ciorbe.
Totodata, desi evident clientii nu trebuie sa priveasca si partea comerciala a afacerii, ne este dificil sa facem aprovizionari extrem de variate in conditiile in care suntem amplasati intr-un varf de munte, la o distanta de 30 de km de Brasov iar domeniul horeca se confrunta cu o masiva criza a fortei de munca....
De altfel daca impresia dvs este legata de calitatea preparatelor si nu de varietate, va aducem la cunostinta ca bucatarul din perioada sejurului dvs nu mai lucreaza oricum la noi... Speram astfel sa reveniti si sa apreciati noul stil de gatit :)

As dori sa mai precizez ca in situatia in care clientii opteaza pentru un pachet cu mese incluse, pranzul/cina se servesc la alegere din 3 variante de meniu diferite la fiecare masa, ce nu se repeta (o varianta porc/traditionala, una pui/peste/vita, una ovo lacto/vegetariana). Recomandam tuturor aceasta varianta atat pentru a scurta cosnderabil timpul de asteptare a mesei cat si raportat la cost (costul per pachet este mai mic decat costul fiecarui element platit in sistem a la carte, spre ex: fel principal+garnitura+salata+desert+apa)
   Sabin din Dej
nota: 9
schedule sejur: 19.01.2017 - 22.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Peisaje,in general tot,o buna servire si o acolienta calda
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nimic de reprosat,mi ar fi placut sa Fiè mai cald in camera
Răspunsul unității:
Multumim pentru vizita si va asteptam cu placere la noi cu orice alta ocazie!
Referitor la caldura, termometrul centralei noastre este setat la 23-23,5 grade (se poate verifica chiar langa receptie, este amplasat pe perete, la vedere). De cele mai multe ori clientii nostrii chiar ne reproseaza ca este prea cald :), insa calorifele pot fi reglate de la 1 la 5. Se intampla cateodata clientii sa le inchida cu totul si poate noi sa descoperim mai tarziu sau clientii care vin dupa ei sa nu verifice.
Ne pare rau ca ati avut acest disconfort, daca ne mai vizitati pe timp de iarna va rugam sa ne spuneti daca v-ar place mai cald in camera (PS avem oricum de rezerva si calorifere electrice)
   Carmen P. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 18.11.2016 - 20.11.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este o pensiune foarte primitoare, calda, mancarea este fff buna si gazda primitoare. Imi place cum a fost impartit restaurantul in 2 zone. Una pentru persoane cu copii, unde sunt si jucarii si alta pt cei faca copii. Una peste alta , este de nota 10. Cu siguranta o sa mai revenim.
   Roxana din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 16.06.2016 - 20.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-a placut mult. Privelistea, mancarea foarte gustoasa, curatenia, amabilitatea gazdelor reprezinta punctele tari. Pensiunea este amenajata cu foarte mult bun gust. Superb! Vom reveni cu siguranta.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu avem nimic de reprosat. Autoritatile ar trebui sa repare cat mai curand drumul, dar ne-am descurcat.
   Cornel din București
nota: 9.2
schedule sejur: 04.05.2016 - 06.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Priveliștea dinspre spatele pensiunii, servicii de cazare si de masa excelente
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu au fost semnalate.
   Mihaita din Constanta
nota: 9
schedule sejur: 08.02.2016 - 12.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Peisajul si vederea din camera
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am avut
   Dorel din București
nota: 9.5
schedule sejur: 12.02.2016 - 14.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Condiții de cazare foarte bune,personalul politicos, patronii ospitalieri.Meniul servit la pensiune este divers,de calitate,la prețuri f.rezonabile.Voi reveni.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am identificat minusuri.
   Marian din Mioveni
nota: 9.5
schedule sejur: 28.11.2015 - 01.12.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitia excelenta, departe de drumul national si zgomot. Panorama superba. Drum de acces in regula. Personalul unitatii foarte amabil. Micul dejun si mancarea a la carte foarte gustoase. Camera foarte frumoasa, am fost cazati in camera 12 pe care o recomand. Curatenie si caldura peste tot in unitate. Recomand pensiunea tuturor si o sa revin cu placere cu prima ocazie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Din pacate in minivacanta de 1 dec am nimerit cu cupluri cu copii care au transformat pensiunea in terenul lor de joaca. Muzica chill out sau jazz din restaurant (superba de altfel ) nu era in nici un fel compatibila cu tipetele si urletele copiilor. Ca sugestie de imbunatatire : restaurantul am vazut ca avea zona fumatori si nefumatori separate prin usi. Spatiul ar putea folosit ca familisti/ nefamilisti. Fumatorii pot merge pe terasa cum am facut si noi. Astfel cei care vin sa se relaxeze la munte pot sa se bucure de liniste si muzica buna iar cei care vin cu copii pot sa se bucure de atmosfera creata de copii lor ( in familie)
Răspunsul unității:
Multumim pentru aprecieri si va asteptam cu drag la noi!
Acum deja am implementat legea antifumat, astfel ca nu mai permitem deloc fumatul in restaurant si vom incerca sa ii directionam pe cei cu copii in sala 2. Speram insa, si ii rugam pe parinti sa fie putin mai implicati in supravegherea lor, si aici ma refer inclusiv si la copila noastra :)

Later edit: pentru a evita astfel de situatii, am reusit anul acesta sa cream o sala separata de joaca pentru adulti si copii, cu intrare din terasa. Parintii isi pot observa copii de pe geamul salii 2 de restaurant, iar pe de alta parte jucariile nu mai ocupa sala de restaurant si nu ii mai deranjeaza pe ceilalti clienti fara copii.
   Marcel V. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 04.11.2015 - 08.11.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ospitalitatea gazdelor, in mod special a domnei Nicolau.
-Bucataria si meniul foarte bune.
-Curatenie si servicii foarte bune.
-Peisaj magnific.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu avem
Răspunsul unității:
Multumim si va asteptam cu drag din nou la noi, speram sa va simtiti la fel de bine!
   Iulian din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 11.09.2015 - 13.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am organizat botezul fetitei noastre in locatie si totul a decurs fara cusur. Gazda ne-a pus la dispozitie toate detaliile necesare organizarii botezului (preot, cofetarie, animatori copii, DJ) si totul s-a aranjat la obiect. Weekendul petrecut a fost un pic racoros, dar pentru copii a fost deosebit de important coltul de joaca din interior unde fiecare a gasit cate ceva de facut (copii intre 3-7 ani). Foisorul din curte, terasa, balansoarul si spatiul exterior de joaca au contribuit la buna dispozitie in scurtele reprize cand soarele s-a incumetat sa se iveasca. Mancarea a fost foarte buna, personalul de servire foarte atent, gazdele deosebit de amabile si in final a iesit un weekend si o petrecere de botez foarte reusita. Multumim pentru aceasta experienta placuta.
Răspunsul unității:
Multumim pentru cuvintele frumoase si apreciere, a fost totul cu drag pentru micuta dvs crestina.
Va asteptam cu placere oricand la noi!
   Eugen din Bucuresti
nota: 9
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 23.06.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este amplasata intr-un peisaj minunat, cu gazde primitoare, curatenie si mancare buna. Zona este propice plimbarilor si drumetiilor; se pot face excelente drumetii cu bicicleta. Copii mai mici au unde se juca, in timp ce parintii fac plaje.
thumb_down
Aprecieri negative:
In baia camerei noastre, uneori, se simtea un miros neplacut venit din canalizatie.
Am uitat s-a pomenesc acest lucru administratorilor.
Răspunsul unității:
Multumim pentru aprecieri si va astepam cu placere la noi.
Cu privire la mirosul din baie, intre timp am schimbat sifoanele si utilizam o noua substanta de curatare a scurgerilor. Speram sa nu se mai intample, dar recomandam oricum turistilor sa ne aduca la cunostinta orice defectiuni, pentru a incerca sa le remediem.
   Monica din Ucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 19.05.2014 - 23.05.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am vrut o saptamana de liniste si relaxare si exact asta am primit! Liniste cat cuprinde, o camera mai mult decat decenta, o vedere asupra muntilor Bucegi de nu-ti mai venea sa pleci de pe balcon, greieri, vacute si caini :-).
Personalul pensiunii extrem de serviabil si de prezent, fiind genul care incerca sa observe ce-ti lipseste pentru ati aduce, nu genul care asteapta sa ceri, eventual de cateva ori.
Mancarea este Dumnezeiasca. Serios. Daca ajungeti sa incercati ceva saramura de pui. Noua ne-a placut la nebunie! De fapt nu cred ca am mancat ceva acolo care sa nu fie foarte bun. 5 zile, 2 kg in plus :-(.
Locul de joaca al copiilor ingrijit, foisorul mare... Ce sa mai, data viitoare ne vom intoarce si cu copii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Conexiunea la Internet e on and off. Au instalat in timpul sederii noastre acolo un router special pentru etajul 2 si s-a imbunatatit cumva conexiunea, dar tot nu mergea foarte bine. Avand in vedere ca de fapt noi ne doream super liniste si pace, nu ne-a deranjat foarte tare.
Răspunsul unității:
Multumim mult, ne pare bine ca ati avut un sejur placut la noi si v-ati bucurat de ceea ce oferim.
Va asteptam cu drag impreuna cu copii.
Cu privire la router, le-am schimbat din nou pe toate si acum nu ne-au mai sesizat probleme turistii.
   Nicoleta din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 01.09.2013 - 03.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
In primul rand locatia este de vis. O priveliste minunata ne-a incantat privirile. Atat proprietarii pensiunii, cat si personalul de la bucatarie, au fost foarte ospitalieri, amabili, sociabili si au facut totul pentru ca sejurul nostru la Casa Boiereasca sa fie extrem de placut. Camerele confortabile, mancarea gustoasa si atmosfera deosebita ne-au bucurat in cele 4 zile petrecute acolo. Multumim gazdelor pentru tot!
Răspunsul unității:
Multumim foarte mult pentru aprecieri si va asteptam cu placere la noi si cu o alta ocazie1
   Ioan P. din Mangalia
nota: 8.8
schedule sejur: 12.08.2013 - 17.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi-au pregatit mancare vegana, nesperat de variata.
thumb_down
Aprecieri negative:
Pe perioada celor 5 zile nu s-a schimbat lenjeria, prosoapele si nu s-a facut curat in camera si baie, cu exceptia golirii cosului de gunoi care s-a facut zilnic.
Răspunsul unității:
Multumim pentru alegerea pensiunii noastre in petrecerea unui sejur. Impresiile dvs ne ajuta sa ne imbunatatim serviciile. Vom incerca pe viitor sa coordonam si sa supraveghem mai bine personalul de curatenie, astfel incat sa remediem aceste scapari, intrucat regula impusa este de schimbare a prosoapele la 2-3 zile si lenjeria la 3.
Va asteptam cu placere si cu o alta ocazie
   Anca din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 21.07.2013 - 27.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona in care se afla pensiunea Casa boiereasca este exceptional de frumoasa iar cladirea este amplasata intr-un loc ce ofera o perspectiva de vis. Proprietarii si personalul ofera servicii de un inalt profesionalism, ceea ce inseamna ca sunt experti in rezolvarea cerintelor turistului si deosebit de amabili si cooperanti. Se distinge in mod deosebit pregatirea si servirea meselor zilnice intr-un ambient elegant si placut, cu un menu foarte bine intocmit (doua variante la alegere), suficient cantitativ, cu calitati dietetice exceptionale si mod de prezentare deosebit.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camera pe care am avut-o a fost destul de mica si mai ales lipsita de minimum de accesorii necesare. Baia cu dus a fost deosebit de mica si prost luminata.
Răspunsul unității:
Multumim pentru apreciere si va mai asteptam cu placere la noi. Aveti dreptate, unele becuri in bai au putere mica, le vom inlocui si vom continua sa repetam personalului de curatenie sa ne sesizeze defectiunile din camere. De asemenea, pe parcursul anului ce urmeaza ne propunem sa aducem unele imbunatatiri camerelor si sa renovam unele bai.
Toate cele bune,

Revenim cu completare: toate baile noastre au fost renovate.
   Mihai B. din Bucuresti
nota: 8.2
schedule sejur: 06.04.2013 - 07.04.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal primitor, mancare buna, zona linistita, peisaje superbe.
Răspunsul unității:
Multumim pentru apreciere si va mai asteptam cu placere la noi.
   Andreea din Ploiesti
nota: 9.7
schedule sejur: 21.03.2013 - 23.03.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal serviabil;
- mancare proaspata si arhisuficienta;
- loc de joaca pentru copii;
- salon separat pt nefumatori;
- camere curate
thumb_down
Aprecieri negative:
Raportat la pretul platit si numarul de stele al locatiei, consider ca nu exista minusuri considerabile care poti enuntate aici.
Răspunsul unității:
Multumim pentru apreciere si va mai asteptam cu placere la noi.
   Madalina din Rm.valcea
nota: 8.7
schedule sejur: 23.12.2012 - 27.12.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Peisaj minunat, aer curat, proprietari ospitalieri preocupati de felul cum se simt clientii si mereu dispusi sa raspunda cu amabilitate solicitarilor.
Ne-am simtit bine pe durata sejurului.
thumb_down
Aprecieri negative:
Meniul din perioada Craciunului a fost traditional, dar parca a lipsit acel gust `de casa` la unele mancaruri.
Răspunsul unității:
Multumim pentru apreciere si va mai asteptam cu placere la noi. Pe cat posibil incercam sa avem produse locale, nu folosim nici un fel de coloranti alimentari/vegeta sau altele asemenea si gatim mancaruri traditionale. Anuntam pe aceasta cale si schimbarea bucatarului, macarurile facute de noul nostru bucatar fiind mult mai savuroase, spunem noi:) dar si clientii care ne-au calcat pragul in ultima vreme.
   Raluca din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 13.12.2012 - 16.12.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Privelistea minunata, balconul si camera luminoasa, zona linistita, pensiunea si dotarile ei (masa de biliard, tenis de masa cu un peisaj frumos in jur), mancarea buna, oamenii ospitalieri, zambitori, si mereu interesandu-se daca suntem bine.
thumb_down
Aprecieri negative:
In conditiile in care noua ne-a fost rusine sa folosim sala de biliard la ora 15:00 de teama sa nu deranjam pe cineva, s-au montat niste plinte 10 minute mai tarziu, ceea ce s-a concretizat in exact bocanelile si sunetele de bormasina la ore de liniste, de care `fugiseram` de acasa.
Răspunsul unității:
Multumim pentru apreciere si va mai asteptam cu placere la noi. Ne cerem mii de scuze pentru zgomot!
   Ovidiu I. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 05.10.2012 - 07.10.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Multa liniste si un peisaj superb completat de ospitalitatea gazdelor si preparatele bucatarului.
thumb_down
Aprecieri negative:
Un mic inconveninet dar care nu tine de pensiune ar fi drumul neasfaltat din care se ridica destul de mult praf.
Răspunsul unității:
Multumim pentru recenzie. Va anuntam pe aceasta cale ca incepand din luna septembrie 2014 drumul a fost asfaltat, astfel ca nu mai apare nici o problema legat de praful ridicat de masini.
   Bucuresti C. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 30.12.2011 - 02.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil, tot timpul la dispozitia ta, mancare buna si bogata, deservire rapida, peisaj incredibil, totul amenajat cu bun gust; am avut de revelion un program foarte fain si a 2-a zi un bufet excelent.
thumb_down
Aprecieri negative:
Stiam ca e intr-o zona mai retrasa, asta am si vrut, nu ne place o pensiune langa alta, asa ca nu e un minus; in camere se pot face mici imbunatatiri (prosoape mai mari), dar nu e nimic deranjant.
   Doru - Florin C. din Braila
nota: 8.5
schedule sejur: 12.09.2011 - 15.09.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitia si peisajul inconjurator sunt superbe. Masa este buna si personalul foarte amabil.
Este multa liniste. Un loc perfect pentru odihna si relaxare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Drumul din fata pensiunii fiind in lucru este mult praf cand trec masini.
Spatiul exterior pentru relaxare care apartine pensiunii este relativ mic.
Răspunsul unității:
Multumim pentru aprecieri si va mai asteptam cu placere la noi! De anul trecut pana in prezent drumul a fost asfaltat, au mai ramas doar 400 de metrii neasfaltati pana la noi si speram sa se rezolve si acestia.
Later edit - drum asfaltat si in fata pensiunii in septembrie 2014.
   H. din Hunedoara
nota: 9.2
schedule sejur: 17.08.2010 - 23.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul incantator, serviciile de nota 10. Distanta fata de punctele de interes ne-am asumat-o de dinainte asa ca nota nu este un minus.
CONTACT UNITATE
Oana Cambera
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,