adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea La Padure din Sarata Monteoru 3 grade grade grade

Sarata Monteoru , str. Sarata Monteoru, nr. 330 B  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii La Padure din Sarata Monteoru


   Dumitru R. din Iasi
nota: 4.2
schedule sejur: 29.07.2017 - 02.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Dispunerea in vecinatatea padurii.
Locuri de parcare in curtea pensiunii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Saltelele si cearsafurile erau pline de par. (cred ca era de la animale)
Nu exista frigider in camera.
Administratorul pensiunii/patronul era o persoana nesuferita, nu am putut folosi nimic de la bucatarie fara ca el sa comenteze- ... Mai era si mistocar. Fuma oriunde si oricum- cu toate ca turistii erau la masa. Nea Marin vorbea mult si bea mult, nu a fost primitor absolut de loc, astfel incat am stat doar 2 nopti ce au fost platite pe internet prin virament si m-am mutat la alta pensiune unde am stat alte 2 nopti.
O gramada de nervi si discutii penibile. Una peste alta, familia mea s-a simtit neconfortabil in prezenta acestui domn.
Nu recomand nici dusmanilor aceasta pensiune.
Deci, atentie pericol mare de timp, bani si energie!!
Răspunsul unității:
Domnule Rebenciuc,
Rugandu-va sa fiti sincer macar fata de dvs, recunoasteti ca este o recenzie neadevarata, generata, probabil, de motive personale. Va doresc numai bine!
Cu stima,
Mihai marin
   Daniela din Cta
nota: 8.3
schedule sejur: 10.04.2015 - 14.04.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Recomand bucataria pensiunii La Padure care este net superioara celorlalte doua pensiuni/restaurante din Sarata Monteoru unde am mancat (nu nominalizez care sunt cele doua, pot doar spune ca sunt bine plasate in calea turistilor). Recomand ciorba de miel si feteasca neagra.
thumb_down
Aprecieri negative:
Departarea de centrul statiunii si bazele de tratament, dar potrivita pentru drumetii in padure, pe care de altfel le recomand - potecile fiind relativ bine marcate.
   Constanta S. din Galați
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 20.10.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am primit raspuns prompt pentru rezervare, dar din pacate din vina noastra nu s-a concretizat. Mutumesc pentru raspuns si promitem ca vom ajunge la dumneavoastra cu prima ocazie.
   Florin din Tulcea
nota: 6.8
schedule sejur: 02.08.2013 - 04.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda primitoare, camera ok, privelistea placuta, zona linistita si inverzita.
Pentru un weechend linistit!!
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa entertaimentului zonei.
   Nicolae din Constanta
nota: 8.7
schedule sejur: 30.04.2013 - 06.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal dedicat clientilor
- pozitionare in zona linistita
- la data la care am fost cazati functiona o terasa (chiar la intrarea in pensiune) care nu apare in pozele de pe site si este un loc deosebit unde poti sa savura mancarea si bautura intr-o ambianta deosebita (priveliste, aer curat)
   Liliana din Braila
nota: 9.5
schedule sejur: 01.05.2013 - 04.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste, curatenie, personal amabil intr-un cadru natural placut. Puteti servi masa in conditii civilizate.
   Dan S. din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 01.05.2013 - 03.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere mari si curate
Gradina frumoasa si terasa spatioasa
Parcare
Personal amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Pretul micului dejun foarte mare :
50 lei un mic dejun pentru doua persoane (doua cesti cafea, doua cani de ceai, 4 felii brinza, 2 rosii, 2 castraveti, 4 felii de piine, o omleta, doua pachetele mici de unt si doua farfurii foarte mici de dulceata)
4 lei doua rosii, 6 lei doi castraveti
Seara, wc-ul mirosea ca si cum sistemul de evacuare refula. Acest lucru nu se intimpla in restul zilei
   Gabriela C. din Bucuresti
nota: 8.2
schedule sejur: 02.06.2012 - 04.06.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia, atmosfera din pensiune, atitudinea proprietarilor si a personalului discreta si eficienta .
thumb_down
Aprecieri negative:
Se poate imbunatatii curatenia (am avut in camera o mocheta cu o pata).
   Ciuceanu Valentin C. din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 16.09.2011 - 18.09.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie frumoasa, multa liniste, personalul foarte amabil, de petrecut un weekend de relaxare perfect.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa frigiderului din camera, pretul cazarii ar fi trebuit sa includa micul dejun.
   Anca C. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 21.07.2011 - 24.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Doamna si domnul Marin au fost gazde amabile, prezenta lor se face simtita discret, nu esti stresat in compania lor.
Confortul camerelor este extraordinar datorita spatiului mare, a dotarii cu tot ceea ce este necesar, a armoniei culorilor si a unui design modern, a terasei mare cu o priveliste suberba asupra padurii. Curatenia impecabila, lenjerie noua, curata, de buna calitate. De aceea, apreciez pretul ca fiind corect in raport cu calitatea conform standardelor europene. Gradina pensiunii este si ea mare, bine ingrijita, cu un balansoar, cu mese cochete in aer liber.
Nu am apelat la niciun serviciu, decat un pranz si cateva cafele (foarte bune, Lavazza, de la un aparat modern).
Am admirat statiunea, care este ingrijita si are un parfum anume. Locatia pensiunii este ideala pentru cei care cauta linistea si doar "zgomotul" naturii. Se poate face o plimbare prin padure, este chiar langa pensiune si drumul este inchis pentru masini. Deci, pe jos, prin natura. La 10 minute de mers pe jos, inspre centru, se gaseste punctul turistic "La namoluri", ceea ce presupune sa urcati prin padure spre un loc unde exista namol. La 20 de minute mers pe jos, centrul statiunii, cu strandul local sau cu piscina, tot cu apa sarata, a hotelului Casino, un loc de joaca cu leagana pentru copii. Cu masina, cam 7-10 minute se ajunge la o mina de petrol foarte veche. Sunt si alte repere turistice indicate: Manastirea Ciolanu, Pietroasele, Vulcanii noroiosi etc.
In concluzie, recomand aceasta pensiune celor care cauta alta calitate a oamenilor, a locurilor si doresc liniste si confort.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu as indica minusuri la aceasta pensiune, ci mai degraba cateva remarci pentru cei ce doresc sa se informeze. Restaurantul pensiunii este ok in privinta spatiului, curateniei, calitatii alimentelor, deoarece se gateste la cererea clientilor, dar nu are o mare varietate de produse culinare specifice zonei.
   Oana P. din Galati
nota: 10
schedule sejur: 15.07.2011 - 17.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este intr-o zona extraordinar de linistita, inconjurata de verdeata, deci o recomand cu drag celor care vor sa scape de agitatia orasului.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mobilierul din balcon este din plastic, nu foarte confortabil si e pacat de privelistea minunata si de aerul proaspat de munte pe care il poti respira.
   Corina L. din Targoviste
nota: 9.7
schedule sejur: 10.06.2011 - 13.06.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazdele sunt niste oameni minunati, comunicativi, foarte deschisi si apropiati cu toti cei care le sunt oaspeti. Personalul este foarte amabil si esti servit cu promptitudine. Mancarea la pensiune este foarte buna. Camerele sunt curate, dotate cu tv, acces la internet, baie proprie. Se pot face plimbari, la punctele de interes din zona situate la apx. 2000-4000 m. Peisajul este minunat, satul intreg este un parc, iar ciripitul pasarilor este o orchestra neobosita. Pentru iubitorii de natura si de miscare in aer liber, este un loc excelent.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cred ca ar fi bine ca baile sa fie dotate cu uscatoare de par.
Mi-as fi dorit sa pot inchiria, de la proprietari sau de altundeva, biciclete, role sau Atv-uri.
   I. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 28.01.2011 - 30.01.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Servicii ireprosabile, oameni de calitate, foarte amabili si prietenosi. Am fost incantata de sejur!
thumb_down
Aprecieri negative:
Din partea mea, nu exista minusuri!
CONTACT UNITATE
Mihai Marin
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,