adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel La Paducel din Sarata Monteoru

Sarata Monteoru , str. Paducel, nr. 4  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile hotelului La Paducel din Sarata Monteoru


   Garofita B. din Bucuresti
nota: 7.3
schedule sejur: 04.07.2014 - 06.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Spatiu foarte bine pozitionat la marginea padurii. Parcare foarte buna pentru autoturisme. Loc de joaca pentru copii. Terasa bine pozitionata si cu spatii diverse pentru oaspeti.
thumb_down
Aprecieri negative:
Sa se acorde o mai mare atentie curateniei interioare si mai ales la ferestre si pe zidurile hotelului (plase de paianjeni).
Răspunsul unității:
Asa o sa facem!va multumesc !
   Lucian P. din Braila
nota: 7.3
schedule sejur: 31.12.2012 - 02.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Muzica de la restaurant (formatia) a fost foarte buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Insuficient mobilier camera (cuier), scurgerea de la baie era defecta.
Răspunsul unității:
Draga domnule turist de la braila.in camere nu sunt cuiere ,sunt sifoniere.scurgerea sa reparat.Multumim si va mai asteptam
   Edmond T. din Braila
nota: 9.3
schedule sejur: 02.04.2011 - 03.04.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Intrucat m-au interesat plimbarile cu motocicleta prin padure, intruneste tot ce era nevoie pt asa ceva.
thumb_down
Aprecieri negative:
Telefonia mobila are semnal slab
CONTACT UNITATE
Teodorescu Alina
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,