adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Ceres din Sarata Monteoru

Sarata Monteoru , str. Principala, nr. 286  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.8/10 Excepțional !
14 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 14).

record_voice_over Personal:9.7
insert_emoticon Servicii:9.7
lightbulb_outline Curățenie:10
weekend Confort:9.7
monetization_on Prețuri:10
location_on Localizare:10

Recenziile hotelului Ceres din Sarata Monteoru


   Florica din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 16.02.2017 - 26.02.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Din punctul meu de vedere a fost totul ok.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu cred ca sant
   Ovidiu din Tarlungeni Jud Brasov
nota: 10
schedule sejur: 16.01.2017 - 29.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul in ansamblu.,amplasarea acestuia,curatenia
thumb_down
Aprecieri negative:
Sunte-ti ok,personal serviabil si manierat,hotelul ingrijit si curat,o sa mai venim
   Liliana G. din Ploiesti
nota: 9.5
schedule sejur: 30.01.2017 - 09.02.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Felicitari bucatarilor! Mancarea foarte gustoasa.
Doamnele care serveau masa foarte amabile.
Felicitari pentru curatenie. Doamnele care faceau curat cu foarte mult bun simt.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru aprecieri si va mai asteptam
   Tinca D. din Focsani
nota: 9.5
schedule sejur: 26.01.2015 - 30.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal medical amabili, profesionisti si comunicativi
Domnul doctor sa fie sanatos
thumb_down
Aprecieri negative:
Servitul mesei in afara incintei hotelului a fost un inconvenient ,dar faptul ca doamna care ne-a servit a fost o draguta amabila cu o mancare gustoasa si consistenta pot sterge aceasta nemultumire
   Maria S. din Piatra Neamt
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 23.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Desi am fost informata ca nu sunt locuri cineva din cadrul hotelului mi-a rezervat o camera in perioada ceruta de mine asa ca nu mai inteleg nimic.............!!!
Răspunsul unității:
Sunt multe persoane care fac rezervari si nu se prezinta .Probabil de aceea ati primit negatie si dupa ati fost cazata
   Niculae S. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 17.02.2014 - 27.02.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul este foarte amabil; curatenie exemplara; tratament corespunzator si eficace; mancare excelenta;
thumb_down
Aprecieri negative:
In sala de asteptare tratament, nu toate caloriferele au functionat. Orele de servire a meselor sant fixe, in loc sa fie un interval in care acestea pot fi servite. Intrucat nu aveti un club, ar trebui ca la receptie sa se gaseasca diferite jocuri, cum ar fi : sah; remi; etc.
   Constantin S. din Campina
nota: 9.8
schedule sejur: 29.12.2013 - 02.01.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-am simtit foarte bine in zilele cat am stat la hotel ceres. Chiar nu am avut timp sa ne plictisim si ne-am relaxat pe deplin. Ne-am facut prieteni noi.
   Margareta D. din Brasov
nota: 9.5
schedule sejur: 03.10.2013 - 12.10.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat, mancare foarte buna si variata. Tratamentele, de un real ajutor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Schimbati hidro - kineto - terapeutul. Este singurul de care nu am fost multumite, deoarece nu ne era alaturi pe parcursul sedintei.
   Natalia A. din Buzau
nota: 8.2
schedule sejur: 20.09.2013 - 29.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancarea buna. Tratamentul adecvat recomandarilor medicale.
thumb_down
Aprecieri negative:
In perioada sejurului a fost frig in camera. Abia in ultima zi s-a dat drumul la centrala. In rest sejurul a fost ok.
   Doina C. din Bucuresti
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 17.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nota 10 pentru solicitudine, recomandari, promptitudine ,disponibilitate modul de relationare si dialog pentru personalul de la receptie si in general,pentru oamenii din localitate si din zona! Extraordinari locuitorii orasului Buzau(cei cu care m-am relationat in magazine, pe strada) si personalul medical din spitalul de urgenta)
thumb_down
Aprecieri negative:
Statiunea este `uitata` la nivelul cel mai important,cel al utilizarii apelor sarate in scopuri terapeutice (strandul este total lasat de izbeliste)si preturile hotelurilor si majoritatii pensiunilor este exagerat!
   Elena din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 30.07.2013
thumb_down
Aprecieri negative:
Nici macar nu s-au deranjat sa-mi raspunda la cererea de rezervare.
   Irina C. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 30.12.2012 - 02.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul reprezinta locul ideal pt o relaxare de cateva zile. Spa-ul recent inaugurat (masaj, sauna, jacuzzi, bai cu aburi), piscina cu apa sarata si sala de kinetoterapie/fitness reprezinta principalele puncte de atractie ale hotelului iar personalul este cald si primitor. Cu siguranta un loc unde merita revenit!
   Corinel L. din Braila
nota: 2
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 07.01.2013
thumb_down
Aprecieri negative:
Pe 17.11.2012 am fost in statiune sa vad locatia si sa fac rezervarea solicitata.Cand am ajuns la hotel si am vazut ca aveau la intrare moluz de la renovare, am renuntat si m-am orientat la alta locatie!
Răspunsul unității:
Renovarea facuta a fost terminata in timp util 22 dec nu cred ca va gandeati ca o sa fie asa si de revelion ,pacat nu stiti ce ati pierdut!
   Gabriel din Braila
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 19.04.2012
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am fost contactat pentru a finaliza rezervarea, asa ca am fost nevoit sa caut alta locatie.
Probabil ca mai multa seriozitate din partea personalului nu ar strica....
CONTACT UNITATE
Receptie Hotel
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,