adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Floarea Reginei din Sambata de Sus 2 grade grade

comuna Sambata de Sus , sat Stațiunea Climaterică Sâmbăta  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.1/10 Excelent !
14 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(7 recenzii din 14).

record_voice_over Personal:9.1
insert_emoticon Servicii:8.9
lightbulb_outline Curățenie:9
weekend Confort:9
monetization_on Prețuri:9.3
location_on Localizare:9.3

Recenziile vilei Floarea Reginei din Sambata de Sus


   Genica C. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 04.08.2017 - 06.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este situata in mijlocul naturii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Restaurantul are program pana la ora 22.00
   Dozsa din Cluj Napoca
nota: 9
schedule sejur: 07.07.2017 - 09.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia excelenta, linistita, izolata, curatenia din camere, wi-fi intr-o zona relativ izolata, restaurant cu preturi rezonabile si mancare buna, posibilitatea de a manca un pastrav proaspat de la propria pastravarie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Baile cu vana clasica si faianta si gresie din anii '90.Unul din paturile din camere avea ceva rupt si avea o inclinare inversa decat cea normala adica picioarele stateau mai sus decat capul, sigur pentru pozitia normala a pernelor spre perete. Am rezolvat prin a muta pernele in cealalta parte.
   Ionel din Tirgoviste
nota: 10
schedule sejur: 30.06.2017 - 02.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pastravaria si imprejurimile
   Alexandra Sonia din Tirgoviste
nota: 10
schedule sejur: 30.06.2017 - 02.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Localizarea
   Paul din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 15.04.2017 - 17.04.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Localizare propice relaxarii.
Bucate gustoase si proaspete.
Confort ok.
Parcare ok.
Caldura ok.
thumb_down
Aprecieri negative:
Drum de acces cam dificil, mai ales pe ploaie.
Prea multa pasivitate fata de clientii zgomotosi.
   Anca din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 29.04.2017 - 01.05.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasare pitoreasca, amplasare placuta.
Locatia hotelului e foarte frumoasa, e ultima cladire in drumul spre cabana Sambata sau ce a mai ramas din ea. De la manastire se merge pe drumul forestier inainte pana la pastravarie si aici e si hotelul. Padurea incercuieste curtea foarte mare a hotelului, iar raul destul de zgomotos trece chiar pe langa.
thumb_down
Aprecieri negative:
Conditiile de cazare nu sunt extraordinare insa a fost curat, nu exagerat, insa nu am nimic de reprosat.
   Liliana din Craiova
nota: 8.7
schedule sejur: 30.11.2016 - 02.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea personalului unitatii, discretia, solicitudinea. Nu am ce sa le reprosez gazdelor, totul este cum ar trebui sa fie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Minusurile nu sunt neaparat ale Pensiunii Floarea Reginei, cat ale sezonului rece.
Sugestii: Diversificarea meniului, includerea in meniu a ceaiurilor calde, a vinului fiert.... Supe care sa nu fie din conserva... In perioada rece.
   Nicolae N. din Targu Mures
nota: 9.7
schedule sejur: 09.06.2016 - 10.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Calitatea produselor din meniu - in special cele piscicole. Icrele tartinabile (intregi) de păstrăv - ultra.
thumb_down
Aprecieri negative:
Poate creșterei confortului la cazare, de la ** la *** pentru unii clienți mai pretențioși
   Florin din Bucuresti
nota: 8.3
schedule sejur: 20.05.2016 - 22.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mincarea foarte buna
Personalul amabil
Locatia
Conexiunea internet
thumb_down
Aprecieri negative:
Foarte firg in camera, a fost nevoie sa cerem un calorifer electric
Lipsa apa calda de la ora 22
Paturi si perne neconfortabile
Curatenia in camera si baie lasa de dorit
   Dana Maria din Bucuresti
nota: 7.7
schedule sejur: 15.04.2016 - 17.04.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul este amplasat in mijlocul padurii;
- fata de data anterioara cand am mai fost cazata s-au facut renovari;
- se poate lasa masina si se continua drumul spre cabana Valea Sambetei si Chilia Parintelui Arsenie Boca;
- raportul pret / calitate servicii este bun;
- mancarea este calda, gustoasa si gatita traditional;
- daca esti in perioada postului sau esti vegetarian ai cateva optiuni culinare;
- clatitele cu afine sunt foaaa.....arte gustoase
thumb_down
Aprecieri negative:
Imbunatatire drum de acces;
- diversificare meniu; se poate optimiza fara efort excesiv din partea bucatarului ; de ex: fresh de fructe (portocale/ grapefruit); salata orientala; salata de cruditati; ciuperci umplute; etc;
   Viorel din Braila
nota: 9.7
schedule sejur: 06.08.2014 - 14.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal intelegator fata de rezervare si schimbarea rezervarii.
In timpul sejurului personalul a fost foarte amabil. Mobilierul a fost bun. S-a schimbat lenjeria si in timpul sejurului. La baie am avut apa calda in permanenta.
Deoarece pensiunea are si pastravarie am servit multe preparate proaspete si bune din pastrav.
Pensiunea este amplasata ideal pentru plecarea pe trasee turistice, mai ales pentru cei pasionati de trasee mai lungi.
thumb_down
Aprecieri negative:
Chiar daca esti la munte, in concediu, si principalul scop este odihna si destinderea, vrei sa mai vezi si ce se intampla in alte parti. Oferta de programe la televizor extrem de slaba spre deloc. Daca nu vii cu internetul propriu sau cu o carte de citit, in camera, in afara de timpul cat dormi,te plictisesti.
   Gheorghe T. din Curtea De Arges
nota: 8
schedule sejur: 14.07.2013 - 26.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona linistita, curata, pastravarie
thumb_down
Aprecieri negative:
Drumul forestier ar putea fi inbunatatit
   Sorin N. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 14.07.2013 - 15.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitie excelenta in mijlocul padurii, personal amabil, preparate din pastrav cum nu mai gasesti in alta parte.
   Radu din Bacau
nota: 8.7
schedule sejur: 16.07.2012 - 19.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia, linistea, curatenia.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,